  • 11. Data: 2009-01-24 14:40:58
    Temat: Re: http://lokatybezbelki.w.interia.pl/
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 24 sty 2009 o 14:12 GMT, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Jeszcze są obligacje. (i nie, nie piszę tylko o obligacjach SP).

    Mi nie musisz tego mowic, przez ostatnie 3 miesiace zarobilem od 16% do
    21%, tylko jest malutka roznica, te 16%-21% to w skali 3 miesiecy a nie
    roku, na jednym zarobilem 17% w ciagu miesiaca(w skali miesiaca) :)
    i gdzie tutaj w ogole porownywac do 10% w skali roku...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Brandy-and-water spoils two good things. ]
    [ Ekg: #3781111 ][ -- Charles Lamb ]

  • 12. Data: 2009-01-24 16:33:12
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 24 sty 2009 o 12:50 GMT, plusz napisał(a):

    > a w co ? :)
    > W obecnych czasach wiele osób ma chyba duży problem z gotówką, no a
    > 5mln to w sumie cena 1,5 domu w Warszawie lub 3 ładnych mieszkań

    Tylko jaki procent ludzi dystponuje taka kasa? przewazajaca wiekszosc ludzi
    w polsce, przez cale swoje zycie moze zarobi milion pln, a gdzie tutaj 5
    milionow?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 13. Data: 2009-01-24 16:42:41
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 24 Sty, 15:40, Brzezi <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > roku, na jednym zarobilem 17% w ciagu miesiaca(w skali miesiaca) :)
    > i gdzie tutaj w ogole porownywac do 10% w skali roku...

    na bonach skarbowych?

    --
    plusz

  • 14. Data: 2009-01-24 17:14:17
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 24 sty 2009 o 17:42 GMT, plusz napisał(a):

    > na bonach skarbowych?

    Nie wiem skad wziales bony skarbowe, mowa byla o obligacjach :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ A man without a woman is like a statue ]
    [ Ekg: #3781111 ][ without pigeons. ]

  • 15. Data: 2009-01-24 18:45:00
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "eclip" <e...@N...gazeta.pl> wrote in message
    /.../

    > Witam,
    > żeby była jasność to nie ja założyłem temat.W niektórych klientach grup
    > tak to
    > wygląda ale jest to odpowiedź na watek :
    > http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .biznes.banki&tid=1206784&MID=%3Cb2008db9-f45a-4db4-
    b8aa-045ea582315a%40g1g2000pra.googlegroups.com%3E

    To dlaczego łamiąc podstawy netykiety zmieniłeś temat?

    k.

  • 16. Data: 2009-01-24 20:59:14
    Od: "Tomasz Godziebiewski" <e...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    ponieważ jej nie znam, korzystam z usenet gazeta.pl i to pole jest edytowalne.
    Zaufałem gazecie, myśląc że zlecając informatykom taki serwis do napisania
    zapewne znają netykietę i jeżeli jest coś wbrew niej, to zapewne nie można
    tego zrobić.

    Pzdr

    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/