  • 1. Data: 2008-12-27 20:42:32
    Temat: aliorowa debetówka z cachbackiem
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Czy aliorową debetówką do rachunku zakupowego można płacić w Internecie?
    Na stronie piszą, że już niedługo będzie dedykowana karta do zakupów
    internetowych, ale mnie interesuje czy da się to zrobić tą "zwykłą"
    debetówką?

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2008-12-27 20:47:18
    Temat: Re: aliorowa debetówka z cachbackiem
    Od: Pts <p...@p...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
> [...]
    > Na stronie piszą, że już niedługo będzie dedykowana karta do zakupów
    > internetowych, ale mnie interesuje czy da się to zrobić tą "zwykłą"

    Nie można.

  • 3. Data: 2008-12-27 21:48:32
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Pts pisze:

    > Nie można.

    Generalnie maestro karty sa odrzucane przez wszystkie sklepy internetowe.
    Jesli skep akceptuje karty systemu VISA i MC to powinny miec numer
    zaczynajacy sie od 4 lub 5, a nie 6 jak w majestro.

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 4. Data: 2008-12-27 21:58:16
    Od: k...@o...pl

    On 27 Gru, 22:48, Dannyboy <d...@p...pl> wrote:

    > Generalnie maestro karty sa odrzucane przez wszystkie sklepy internetowe.
    > Jesli skep akceptuje karty systemu VISA i MC to powinny miec numer
    > zaczynajacy sie od 4 lub 5, a nie 6 jak w majestro.
    BZWBK twierdzi, że jego kartą Maestro można, pod warunkiem stosowania
    3dsecure

  • 5. Data: 2008-12-27 22:08:35
    Od: MK <m...@i...pl>

    On Sat, 27 Dec 2008 13:58:16 -0800 (PST), k...@o...pl wrote:

    >BZWBK twierdzi, że jego kartą Maestro można, pod warunkiem stosowania
    >3dsecure

    Placilem przedplacona Maestro PayPass. Przeszlo bez 3d i bez CVC2.

    MK

  • 6. Data: 2008-12-27 22:12:40
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    MK pisze:

    > Placilem przedplacona Maestro PayPass. Przeszlo bez 3d i bez CVC2.

    Gdzie ?
    Mozesz przytoczyc linka ?

  • 7. Data: 2008-12-27 22:21:54
    Od: MK <m...@i...pl>

    On Sat, 27 Dec 2008 23:12:40 +0100, Dannyboy <d...@p...pl>
    wrote:

    >Gdzie ?
    >Mozesz przytoczyc linka ?

    Autoryzacja ecard.pl zakup dostepu do
    http://gazetawyborcza.newspaperdirect.com/epaper/vie
    wer.aspx

    MK

  • 8. Data: 2008-12-27 22:54:40
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Dannyboy" <d...@p...pl> wrote in message

    > Generalnie maestro karty sa odrzucane przez wszystkie sklepy internetowe.
    > Jesli skep akceptuje karty systemu VISA i MC to powinny miec numer
    > zaczynajacy sie od 4 lub 5, a nie 6 jak w majestro.

    Jestes w bledzie Maestro z UK mozna placic w internecie, wszystko zalezy od
    banku wydawcy.

  • 9. Data: 2008-12-28 01:51:14
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Krzysztof pisze:

    > Jestes w bledzie Maestro z UK mozna placic w internecie, wszystko zalezy
    > od banku wydawcy.

    chyba po prostu caly czas sie napotykalem na platnosci.pl i stad mi sie
    taki schemat utrwalil

  • 10. Data: 2008-12-28 09:32:31
    Od: k...@o...pl

    On 28 Gru, 02:51, Dannyboy <d...@p...pl> wrote:

    > chyba po prostu caly czas sie napotykalem na platnosci.pl i stad mi sie
    > taki schemat utrwalil
    Nie tylko Tobie, to powszechnie panująca opinia; jest taki schemat
    przyjmowania kart ale w róznych krajach to różnie wygląda no i świat
    się cały czas zmienia. Parę lat temu u nas VE też była nie przyjmowana
    w internecie bez żadnych wyjątków. Pamiąta ktoś która VE jako pierwsza
    była otwarta na internet?