  • 1. Data: 2008-12-27 23:22:11
    Temat: [Multibank] Zamiana jednej KK na inna bez dostarczania zaswiadczen
    Od: Michał Bartos <U...@p...pl>

    Witam,

    czy ktos dokonywal wymiany karty kredytowej w Multibanku z jednego typu
    na inny? Czy wymagane jest wtedy zaswiadczenie o zatrudnieniu itd.?
    Chodzi o zamiane np. Visy Gold na Vise Aquarius.

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Bartos

  • 2. Data: 2008-12-27 23:35:57
    Od: MK <m...@i...pl>

    On Sun, 28 Dec 2008 00:22:11 +0100, Michał Bartos
    <U...@p...pl> wrote:

> [...]
    >na inny? Czy wymagane jest wtedy zaswiadczenie o zatrudnieniu itd.?
    >Chodzi o zamiane np. Visy Gold na Vise Aquarius.

    Hehe... ja jestem w trakcie... Wniosek zlozony przez telefon 2
    grudnia. Do dzis karty nie mam. Dokumenty utknely gdzies w oddziale.
    Dopiero po 2 rozmowie z Multilinia i zlozeniu reklamacji sie odnalazly
    i karta zostala skierowana do produkcji *jakies 15 min po zlozeniu
    reklamacji ;)).
    Generalnie caly proces jest upierdliwy. Wyglada tak jak przenoszenie
    karty z innego banku (za wyjatkiem przedstawiania wyciagow). musisz
    podpisac oswiadczenie o zgodzie na zamiane karty, do tego wypelnic
    pelny wniosek o karte i podpisac umowe. limit takie sam jak na
    dotychczasowej karcie. Czy weryfikuja BIK nie wiem. Dokumantow o
    zatrudnieniu/dochodach nie potrzebowalem, ale wplywy mam do Multi,
    wiec wszystko widac jak na dloni.
    Z porownaniu z Citi, gdzie do zamiany wystarczy 1 telefon, Multi nie
    jest customer friendly.

    MK

  • 3. Data: 2008-12-28 08:28:58
    Od: Michał Bartos <U...@p...pl>

    MK wrote:
> [...]
    > wiec wszystko widac jak na dloni.
    > Z porownaniu z Citi, gdzie do zamiany wystarczy 1 telefon, Multi nie

    Ale przez ten czas jestes bez tej karty, ktora wymieniasz, tzn. musiales
    ja zamknac czy bedziesz musiala w momencie jak dostaniesz nowa?

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Bartos

  • 4. Data: 2008-12-28 09:56:18
    Od: MK <m...@i...pl>

    On Sun, 28 Dec 2008 09:28:58 +0100, Michał Bartos
    <U...@p...pl> wrote:

    >Ale przez ten czas jestes bez tej karty, ktora wymieniasz, tzn. musiales
    >ja zamknac czy bedziesz musiala w momencie jak dostaniesz nowa?

    Powiedziano mi, ze tarta dziala do czasu aktywacji nowej. I zapewne
    tak jest. Ja nie bede mial okazji o tym sie przekonac, bo stara
    zastrzeglem.

    MK

  • 5. Data: 2008-12-28 10:29:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-12-27, Michał Bartos <U...@p...pl> wrote:

    [...]

    > czy ktos dokonywal wymiany karty kredytowej w Multibanku z jednego typu
    > na inny? Czy wymagane jest wtedy zaswiadczenie o zatrudnieniu itd.?
    > Chodzi o zamiane np. Visy Gold na Vise Aquarius.

    Mój doradca powiedział, że można bez problemu, ale odradził z powodu
    problemów "systemowych" (w przenoszonej karcie się automatycznie
    włączają jakies ubezpieczenia i dzień wyciągów się ustawia na jakiś
    domyślny), które trzeba potem samemu zmienić.

    Za to zaproponował mi że wyda mi drugą kartę, na warunkach na jakich ja
    będę chciał, a Golda jak będę chciał to sobie mogę zamknąć. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2008-12-28 10:46:54
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Za to zaproponował mi że wyda mi drugą kartę, na warunkach na jakich ja
    > będę chciał, a Golda jak będę chciał to sobie mogę zamknąć. :)

    Rzeczywiście w Multi tak jest, że łatwiej wyrobić nową i zamknąć starą. To
    samo tyczy się podniesienia limitu - nie jest to proste.

  • 7. Data: 2008-12-28 10:51:24
    Od: Michał Bartos <U...@p...pl>

    Wojciech Bancer wrote:
    > Za to zaproponował mi że wyda mi drugą kartę, na warunkach na jakich ja
    > będę chciał, a Golda jak będę chciał to sobie mogę zamknąć. :)

    To doradca Aquariusa w placowce moze sam podejmowac decyzje o przyznaniu
    badz nie karty kredytowej? Orientujesz sie moze do jakiego limitu?

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Bartos

  • 8. Data: 2008-12-28 11:01:10
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > To doradca Aquariusa w placowce moze sam podejmowac decyzje o przyznaniu
    > badz nie karty kredytowej? Orientujesz sie moze do jakiego limitu?

    Nie każdy doradca i nie w każdej placówce. Ale jeśli ma odpowiednie
    uprawnienia to może do 50.000zł limitu karty.

  • 9. Data: 2008-12-28 11:19:19
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 28 Dec 2008 11:29:53 +0100, Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    wrote:

> [...]
    >włączają jakies ubezpieczenia i dzień wyciągów się ustawia na jakiś
    >domyślny), które trzeba potem samemu zmienić.

    Eeee... zadne problemy... po prostu za nowa karte dostanie prowizje.
    Przy zamianie nowa karta jest podlaczana do rachunku technicznego, a
    dzien zakonczenia cyklu jest ustawiany na 17-ty dzien m-ca. Podpiac
    karte do Multikonta po zamknieciu starej, za zmiane terminu
    generowania wyciagu trzeba zaplacic.

    >Za to zaproponował mi że wyda mi drugą kartę, na warunkach na jakich ja
    >będę chciał, a Golda jak będę chciał to sobie mogę zamknąć. :)

    Ja zamknalem wczesniej :).

    MK

  • 10. Data: 2008-12-28 14:01:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał Bartos pisze:
    > czy ktos dokonywal wymiany karty kredytowej w Multibanku z jednego typu
    > na inny? Czy wymagane jest wtedy zaswiadczenie o zatrudnieniu itd.?
    > Chodzi o zamiane np. Visy Gold na Vise Aquarius.

    Ja tak zamieniałem i nic nie przedstawiałem.

    --
    Mithos