  • 1. Data: 2009-02-05 20:09:09
    Temat: ING - konto DIRECT i opłata miesięczna za kartę debetową
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    Szybkie pytanko mam: założyłem konto DIRECT w banku ING. Zamówiłem kartę
    debetową. Przez miesiąc będę z niej korzystał (kilka transakcji na kwotę
    większą niż 100 zł - opłaty miesięcznej nie będę zatem musiał uiszczać).
    Później już używana nie będzie. Nie chcę płacić miesięcznie 2 zł za jej
    posiadanie.

    Czy jeśli zastrzegę ją na odpowiedniej stronie BankOnLine to czy będę
    zwolniony z opłacania tych 2 zł?

    --
    michal

  • 2. Data: 2009-02-05 20:30:50
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > posiadanie.
    >
    > Czy jeśli zastrzegę ją na odpowiedniej stronie BankOnLine to czy będę

    Tia

    M.

  • 3. Data: 2009-02-06 16:41:33
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie misza w liscie z dnia 2009-02-05 21:30 napisala
    nastepujace slowa:

    [...]
    > Tia

    Dzięki!!!