  • 1. Data: 2003-02-12 22:32:46
    Temat: "aktywacja" konta
    Od: "ab" <a...@i...pl>

    4 lata temu zalozylem sobie konto w Lloyds TSB, ale musialem wrocic do
    kraju. przez te lata na konto to nie wplywala zadna kasa, wiec zastanawiam
    mnie, czy jest ono nadal aktywne, czy tez musze je "aktywowac". z tego co
    wiem dalej sa tam jakies pieniadze (niestety wszystkie wyciagi przychodza na
    adres zagraniczny). dzieki za jakiekolwiek informacje.

  • 2. Data: 2003-02-12 22:34:53
    Temat: Re: "aktywacja" konta
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "ab" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > adres zagraniczny). dzieki za jakiekolwiek informacje.

    To juz zalezy od banku - niektore likwiduja konto po paru miesiacach braku
    obrotow.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-02-12 22:38:06
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2ehtl$1va$1@atlantis.news.tpi.pl, ab <a...@i...pl>:
> [...]
    > "aktywowac". z tego co wiem dalej sa tam jakies pieniadze (niestety
    > wszystkie wyciagi przychodza na adres zagraniczny). dzieki za

    14 lat temu zalozylem sobie konto w National Westminster Bank (NatWest -
    chodzi Ci tez o Wielka Brytanie). Przed wyjazdem (bylem tam kilka miesiecy)
    zmienilem adres koresp. na polski.
    Od tego czasu dostaje wyciagi do Polski. Saldo wynosi cały czas ok. 50
    pensów. Raz bylem nawet (kilka lat temu) z zamiarem zamkniecia tego konta,
    ale w oddziale mnie blagali, zeby nie i ze tak im na mnie zalezy jako
    kliencie, ze sie ugialem.
    Niemniej jakos z rok temu dostalem pismo, gdzie sygnalizuja, ze przy tym
    saldzie moze rozwazylbym zainwestowanie tej kwoty gdzie indziej. Dokladnie
    nie pamietam, bo zignorowalem to.

    Nie wiem, czy ta analogia cos Ci pomaga, ale zawsze moze cos :)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-02-13 09:00:10
    Od: "ab" <a...@i...pl>

    Dziekuje bardzo za tak szybką odpowiedź.