  • 1. Data: 2003-02-12 19:25:02
    Temat: pytanie dot karty kredytowej
    Od: radek <s...@n...o2.pl>

    bank udostepnia karte kredytowa celem dokonywania nia platnosci
    (rozliczen bezgotowkowych), oczywiscie mozna wyplacac gotowke z
    bankomatu ale sa wtedy wysokie prowizje,
    w jaki sposob wejsc w posiadanie gotowki bez ponoszenia dodatkowych
    kosztow??

  • 2. Data: 2003-02-12 19:36:13
    Temat: Re: pytanie dot karty kredytowej
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "radek" <s...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bankomatu ale sa wtedy wysokie prowizje,
    > w jaki sposob wejsc w posiadanie gotowki bez ponoszenia dodatkowych

    1. Iść do supermarketu,
    2. kupić coś za określoną kwotę.
    3. Zrobić kółeczko i oddać w kasie zwrotów: wypłacają gotówkę
    :-)
    p.s.
    oczywiście powinni zwrócić na kartę, ale jak do tej pory mi się to nie
    zdarzyło.

  • 3. Data: 2003-02-12 19:41:48
    Od: "andrzej vel jedrula" <n...@...com>

    "radek" <s...@n...o2.pl> wrote in message
> [...]
    > bankomatu ale sa wtedy wysokie prowizje,
    > w jaki sposob wejsc w posiadanie gotowki bez ponoszenia dodatkowych

    cashback (nie dziala na polskich kartach).

  • 4. Data: 2003-02-12 19:57:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    KK wrote:
    > p.s.
    > oczywiście powinni zwrócić na kartę, ale jak do tej pory mi się to
    > nie zdarzyło.

    A mnie sie zdarzylo, ze oddali mi kase na debetowa VC z BZWBK! :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 5. Data: 2003-02-12 20:32:30
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
    > oczywiście powinni zwrócić na kartę, ale jak do tej pory mi się to nie
    > zdarzyło.

    A mi się zdarzyło na V Elektrona:-)

  • 6. Data: 2003-02-13 09:39:46
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    KK wrote:

    > oczywiście powinni zwrócić na kartę, ale jak do tej pory mi się to nie
    > zdarzyło.

    W realach mają taki fajny system, że jak się chce zrobić uznanie na inną
    kartę niż był zakup to kasa piszczy i trzeba wołać oberkasjera.

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2003-02-13 10:08:13
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik KK <k...@c...pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
    sał:b2e7nk$gar$...@a...dialog.net.pl...

    [...]
    > oczywiście powinni zwrócić na kartę, ale jak do tej pory mi się to nie
    > zdarzyło.

    Oddali mi na Maestro...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 8. Data: 2003-02-13 13:21:33
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > W realach mają taki fajny system, że jak się chce zrobić uznanie na inną
    > kartę niż był zakup to kasa piszczy i trzeba wołać oberkasjera.

    Ale juz w Praktikerach mozna placic KK a robic zwrot na jakas debetowke -
    nie ma z tym najmniejszego problemu.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-02-13 15:51:32
    Od: radek <s...@n...o2.pl>

    dziekuje za wszystkie wypowiedzi i sugestie,
    wiec jezeli market nie zwroci gotowki mozna podac inna karte np,
    Visa elektron?