    From: "ab" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: "aktywacja" konta
    Date: Wed, 12 Feb 2003 23:32:46 +0100

    4 lata temu zalozylem sobie konto w Lloyds TSB, ale musialem wrocic do
    kraju. przez te lata na konto to nie wplywala zadna kasa, wiec zastanawiam
    mnie, czy jest ono nadal aktywne, czy tez musze je "aktywowac". z tego co
    wiem dalej sa tam jakies pieniadze (niestety wszystkie wyciagi przychodza na
    adres zagraniczny). dzieki za jakiekolwiek informacje.