  • 1. Data: 2021-08-06 12:48:41
    Temat: Peopay Kids
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Czy komuś z obecnych działa aplikacja Peopay Kids na iOS?

    Działała do przedwczoraj. Bank "jest całą sytuacją zaskoczony".
    Ciekaw jestem, czy to tylko u mnie.

  • 2. Data: 2021-08-06 17:56:54
    Temat: Re: Peopay Kids
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2021-08-06 o 12:48, Poldek pisze:

    > Czy komuś z obecnych działa aplikacja Peopay Kids na iOS?
    >
    > Działała do przedwczoraj. Bank "jest całą sytuacją zaskoczony".
    > Ciekaw jestem, czy to tylko u mnie.

    Nie wiem czy coś nie dłubali przy apkach
    bo mnie teraz nie przechodzi logowanie paluchem i wymaga pinu
    Zmieniam w ustawieniach na pin potem na paluch i ma to w d...
    A było dobrze

  • 3. Data: 2021-08-06 20:26:51
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 06.08.2021 o 17:56, Waldek pisze:
    > Peopay Kids
    pytanie czy ktokolwiek jej używa. bo rok temu nie miała żadnej sensownej
    funkcjonalności, po za zabawnymi dźwiękami z których używam jako dzwięki
    powiadomień :)

    ToMasz

  • 4. Data: 2021-08-08 12:04:31
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 06.08.2021 o 20:26, ToMasz pisze:

    > pytanie czy ktokolwiek jej używa. bo rok temu nie miała żadnej sensownej
    > funkcjonalności, po za zabawnymi dźwiękami z których używam jako dzwięki
    > powiadomień :)

    Aktywacja karty Peopay Kids według niektorych zrodeł powinna się odbyc
    przez to aplikację. Poniewaz od kilku dni nie sposob uruchomic
    aplikację, to nie moglismy z dzieckiem aktywowac karty. Po ilus
    telefonach do infolinii i otrzymywaniu rozmaitych sprzecznych informacji
    w końcu jeden konsultant ulitował się i zrobił aktywację przez telefon.
    Tzn. dobpiero dzis będziemy sprawdzać w sklepie, czy karta faktycznie
    się aktywowała.