  • 11. Data: 2021-04-16 14:56:50
    Temat: Re: aion bank?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Walczą o klienta, nie powiem, przedwczoraj mail z zachętą do zakończenia rejestracji
    i bonusem miesiąca oferty premium za darmo, a dzisiaj telefon z Belgii z pytaniem,
    czym może trzeba jakoś pomóc w zakończeniu rejestracji? ;>

  • 12. Data: 2021-08-02 16:51:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Przyszedł mail o tym, że mają "zaraz" startować z "polską" ofertą i że dostanę o tym
    maila "jako pierwszy".
    Taa, czyżby nikt inny się nie zapisał na listę oczekujących? ;>
    To tak jak ostatnio wygrałem blender w konkursie DHLu - blendery były nagrodami za
    miejsca od 4 do 8, więc być może hasła wymyśliło tylko 8 osób ;>

  • 13. Data: 2021-08-05 10:03:05
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

> [...]
    miejsca od 4 do 8, więc być może hasła wymyśliło tylko 8 osób ;>

    no i wystartowali
    https://aion.eu/pl-pl/zaloz-konto

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 14. Data: 2021-08-05 12:30:56
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com>

    On 05/08/2021 10:03, lolekanabolek wrote:

    > no i wystartowali
    > https://aion.eu/pl-pl/zaloz-konto

    Czy toto ma jakieś "plusy dodatnie" względem kantoru walutowego aliora
    (jeżeli chodzi o funkcjonalność "kontową")? bo tak patrzę i wychodzi
    jednak "tak se"...

    w.

  • 15. Data: 2021-08-05 22:41:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 2 sierpnia 2021 o 16:51:07 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > To tak jak ostatnio wygrałem blender w konkursie DHLu - blendery były nagrodami za
    miejsca od 4 do 8, więc być może hasła wymyśliło tylko 8 osób ;>

    Albo nawet tylko 4 ;>

  • 16. Data: 2021-08-05 23:39:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 5 sierpnia 2021 o 10:03:07 UTC+2 lolekanabolek napisał(a):

    > no i wystartowali
    > https://aion.eu/pl-pl/zaloz-konto

    Dostałeś maila z listy oczekujących czy trafiłeś przypadkiem?
    Do mnie mail przyszedł 10:54.
    Obiecana promocja jest - kod (nieindywidualny) na darmową debetówkę "fizyczną" do
    planu Light lub 2 miesiące darmowych smart lub all-inclusive.
    Zakładanie - fotki dowodu i selfie-filmik.
    Ale IBAN polski (w N26 niemiecki).

    Póki co przy próbie zamówienia "fizycznej" karty wciąż pokazuje mi się 12zł opłaty -
    ale podobno kod działa z opóźnieniem.

  • 17. Data: 2021-08-05 23:59:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 5 sierpnia 2021 o 12:30:58 UTC+2 Wojtek napisał(a):

    > Czy toto ma jakieś "plusy dodatnie" względem kantoru walutowego aliora
    > (jeżeli chodzi o funkcjonalność "kontową")? bo tak patrzę i wychodzi
    > jednak "tak se"...

    To co jest gorsze (prócz płatnej "fizycznej" debetówki, ale na to jest promo)?
    Bankomaty inaczej rozwiązane - w IKA po jednej darmowej wypłacie w PL i za granicą na
    miesiąc, w aion do 900zł/mc.
    W aion podobno darmowy SWIFT (trzeba doczytać), są natychmiastowe SEPA (czy to
    TARGET?) za 5zł (nie wpadły mi w oko w innym banku).
    1% na KO PLN, 0,5% NA KO EUR.
    Podobno lepsze kursy walut (sprawdzić).

  • 18. Data: 2021-08-06 07:51:27
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

> [...]
    > Ale IBAN polski (w N26 niemiecki).
    >
    > Póki co przy próbie zamówienia "fizycznej" karty wciąż pokazuje mi się 12zł opłaty

    trafiłem przypadkiem,
    ja użyłem kodu na 50% opłaty all inclusive na pół roku

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 19. Data: 2021-08-06 07:52:52
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    > Póki co przy próbie zamówienia "fizycznej" karty wciąż pokazuje mi się 12zł opłaty
    - ale podobno kod działa z opóźnieniem.

    Podobno opłata jest pobierana a potem zwracana.

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 20. Data: 2021-08-06 11:45:55
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2021-08-05 o 12:30, Wojtek pisze:

    > Czy toto ma jakieś "plusy dodatnie" względem kantoru walutowego aliora
    > (jeżeli chodzi o funkcjonalność "kontową")? bo tak patrzę i wychodzi
    > jednak "tak se"...

    Mocno "tak se". Przede wszystkim nie ma gwarancji BFG.
    Drugi dyskwalifikujący dla mnie minus to brak placówek, nastawienie na
    usługi mobilne (zdecydowanie preferuję komputer) oraz fatalny start
    (dużo problemów z logowaniem, zakładaniem konta, konsultantami via chat
    itd. odnotowywanych przez pierwszych użytkowników).