  • 1. Data: 2021-04-02 13:22:23
    Temat: spis a kasa
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    armia wnuczków zapuka do waszych drzwi ;D

    Zapraszam do wymiany pomysłów co mówić
    żeby powiedziec nic albo jak najmniej.

    "obowiązkowy dla wszystkich mieszkańców Polski spis powszechny"

    "1 kwietnia 2021 r. rusza Spis powszechny mieszkań i ludności
    Udział w spisie jest obowiązkowy dla wszystkich osób zamieszkujących
    terytorium Polski"

    "Kto podlega spisowi
    Według ustawy obowiązkiem spisania objęte są: wszystkie osoby fizyczne
    stale zamieszkałe i czasowo przebywające w mieszkaniach, budynkach i
    innych zamieszkanych pomieszczeniach niebędących mieszkaniami, a także
    niemające miejsca zamieszkania".

    To oznacza, że spisać muszą się nie tyko obywatele Polski, ale i
    cudzoziemcy przebywający w czasie spisu na terytorium Polski.
    Obowiązkiem objęci są także Polacy, którzy wyemigrowali."

    A czy od emigrantów mogą się odstosunkować?

    Jesli myślą że podam gdziekolwiek i komukolwiek adres zamieszkania za
    granica to sobie poczekają aż trzy niedziele się spotkają a ta wśrodku
    będzie palmowa.

    wpisujcie miasta

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2021-04-02 13:38:56
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, PiteR.
    On 02.04.2021 13:22 you wrote:

> [...]
    > na terytorium Polski. Obowiązkiem objęci są także Polacy, którzy
    > wyemigrowali." A czy od emigrantów mogą się odstosunkować?

    Skoro emigrant tego chce to może by się sam odstosunkował od swojej
    macierzy zrzekając się obywatelstwa?
    Wtedy

    --
    Pete

  • 3. Data: 2021-04-02 13:51:56
    Temat: Re: spis a kasa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Skoro emigrant tego chce to może by się sam odstosunkował od swojej
    >macierzy zrzekając się obywatelstwa?

    Niekoniecznie moze, bo co - bezpanstwowcem ma zostac?
    Drugiego obywatelstwa tak szybko nie dostanie.

    A moze jednak chce miec oba, bo moze kiedys wroci ...

    J.

  • 4. Data: 2021-04-02 14:40:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6067029a$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    user Pete pisze tak:

    > Skoro emigrant tego chce to może by się sam odstosunkował od swojej
    > macierzy zrzekając się obywatelstwa?

    a może się zrzec?

    bo kościółek już opędziłem.

    Czy siwy diabeł całkiem przypadkiem nie ustala teraz
    centrum interesów zyciowych żeby mieć na 500 srebrników?

  • 5. Data: 2021-04-02 14:55:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 2 kwietnia 2021 o 14:34:15 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:6067029a$0$559$6578...@news.neostrada.pl>
    > a może się zrzec?

    Możesz, to jedyny sposób utraty polskiego obywatelstwa (nie jak w ZSRR, gdzie
    Sołżenicyna wywieźli na zachód, pozbawiając obywatelstwa - to pewnie był tak rodzaj
    ruskiego nobla za archipelag gułag, bo zapewne pewnie ponad 200 milionów obywateli
    sowieckich o takiej karze marzyło).
    Tylko najpierw miej jakieś inne w zapasie, inaczej zostaniesz ósmym pasażerem
    Nostromo (paszport z napisem "alien" ;).

    Ale to w końcu jak jest z tym spisem?
    Obowiązkowy dla przebywających na terytorium PL?
    Czy obowiązkowy dla sumy zbiorów (przebywający na terytorium PL) plus (obywatele PL)?

  • 6. Data: 2021-04-02 15:13:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:f62231dc-c984-407f-89dc-dbca0894184fn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Ale to w końcu jak jest z tym spisem?
    > Obowiązkowy dla przebywających na terytorium PL?
    > Czy obowiązkowy dla sumy zbiorów (przebywający na terytorium PL)
    > plus (obywatele PL)?

    Na razie tego nie wie nikt. Na dokładkę chyba jest obecnie spis tez i
    tutaj ale ja drzwi od nie swojego domu nigdy nie otwieram nikomu ;)

    Wątpliwości budzą zbyt ciekawskie i idiotyczne pytania w polskim spisie
    na które wielu emigrantów nie ma zamiaru odpowiadać. Szczegolnie co do
    zameldowania i majątku. Kiedy wódz cepenu kupił mieszkanie za pół darmo
    a główny leśniczy dom za 10tys zł warty 190tys.

    To rząd mojego kraju nie wie o mnie, że się pyta? czy mnie sprawdza jak
    policjant czy sie nie machnę w zeznaniach? ;)

    Znalazłem własnie jedna dyskusję. Zapewne pojawi się więcej w necie.

    http://www.mojawyspa.co.uk/forum/6/66575/Spis-powsze
    chny-Polska-2021,10

  • 7. Data: 2021-04-03 00:33:43
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-02 o 13:22, PiteR pisze:
    > armia wnuczków zapuka do waszych drzwi ;D

    Rachmistrza trzeba umówić. Oni tak po mieszkaniach nie łazą. Poza tym
    muszą mieć identyfikator i legitymację (bodajże). Na bloku ma wisieć
    informacja, że rachmistrz o takim a takim nazwisku i numerze
    identyfikacyjnym będzie przychodził do umówionych telefonicznie ludzi.

    --
    animka

  • 8. Data: 2021-04-03 00:53:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" s4867q$1l13$...@g...aioe.org

    > muszą mieć identyfikator i legitymację (bodajże).

    Maseczkę?... ;) Jak uwierzyć w rzeczywistość pandemii,
    skoro rząd uprawia takie harce jak spisywanie?...
    https://youtu.be/KolPSX8GyXQ?t=1005

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2021-04-06 16:41:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >terytorium Polski"

    >"Kto podlega spisowi
    >Według ustawy obowiązkiem spisania objęte są: wszystkie osoby

    Zacznijmy od tego: co to za ustawa.
    Czemu nie podano ?

> [...]

    >To oznacza, że spisać muszą się nie tyko obywatele Polski, ale i
    >cudzoziemcy przebywający w czasie spisu na terytorium Polski.

    W jakim "czasie" ? Spis ma trwac pare miesiecy ... mozna przyjechac,
    mozna wyjechac ...

    J.

  • 10. Data: 2021-04-06 17:24:06
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > Zacznijmy od tego: co to za ustawa.
    > Czemu nie podano ?

    Ty jednak jesteś niepełnosprytny...

    https://spis.gov.pl/wp-content/uploads/2021/02/ustaw
    aonsp.pdf

    > W jakim "czasie" ? Spis ma trwac pare miesiecy ... mozna przyjechac,
    > mozna wyjechac ...

    Załóż konto, wpisz, że jesteś idiotą -- wpłacę złotówkę albo nawet dychę...

    --
    'Tom N'