  • 1. Data: 2004-10-08 15:17:27
    Temat: supermarket FI - Mbank/Inteligo/Multibank
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    który polecacie?
    w Mbanku i Multibanku są tylko 52 FI ...

  • 2. Data: 2004-10-08 15:31:33
    Temat: Re: supermarket FI - Mbank/Inteligo/Multibank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Doktor Plama <f...@o...pl> wrote:
    > który polecacie?
    > w Mbanku i Multibanku są tylko 52 FI ...

    Tylko?
    Jak Ci malo idz do DB PBC.
    Co do SFI - mBank - bo prowadzenie za free.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-10-08 15:33:45
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Doktor Plama" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > który polecacie?
    > w Mbanku i Multibanku są tylko 52 FI ...

    Ladne "tylko".. w porownaniu z "wylacznie" PKO/CS dostepnymi
    w Inteligo i to w dodatku z prowizjami za nabycie/odkupienie
    No chyba ze sie ostatnio oferta zmienila, ale cos mi sie nie
    wydaje, zgodnie z tym co tu widze:
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_Of
    erta_TFI.htm
    i tu:
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty.htm

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny