  • 1. Data: 2009-08-03 22:36:51
    Temat: Telefoniczny atak z ING
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Miałem kiedyś u nich KK MC no i OKO, które jeszcze chyba mam, albo i
    nie, musiałbym sprawdzić. Dzisiaj się dowiedziałem, że dzwoniła do mnie
    jakaś Pani z ING na telefon stacjonarny, no i po południu znowu
    zadzwoniła i mnie wkopano. Rozmowa wyglądała mniej więcej tak:
    Ja: Halo
    Pani: Tu ING bla bla ktoś tam. Czy Pan Bartosz
    Ja: Tak
    Pani: Czy mam Pan chwilkę czasu?
    Ja: No nie bardzo, ale proszę próbować.
    Pani: Czy miał Pan kiedyś spotkanie z naszym agentem?
    Ja: Nie i chce aby tak zostało.
    Pani: Chciałabym umówić Pana z naszym agentem
    Ja (już wcinama się, znaczy próbuję, bo Pani się ostro rozkręca): Nie,
    nie chcę i generalnie nic nie chcę.
    Odkładam słuchawkę od ucha, aby odpocząć i mniej więcej słyszę
    Pani: bo może Pan kupić jednostki funduszy ... można też kupić ...

    Jako, że Pani nie chciała mnie dopuścić do głosu a nie przestawała
    strzelać słowotokiem jak z AK47, po prostu - wyłączyłem telefon. W sumie
    pierwszy raz spotkałem się z takim potraktowaniem znaczy krwiożerczym
    monologiem.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2009-08-03 22:50:04
    Temat: Re: Telefoniczny atak z ING
    Od: "jerry" <j...@w...pl>

> [...]
    > strzelać słowotokiem jak z AK47, po prostu - wyłączyłem telefon. W sumie
    > pierwszy raz spotkałem się z takim potraktowaniem znaczy krwiożerczym

    Mów ,że wogóle nie masz telefonu, ciekawe czy zrozumie. Druga opcja -mów ,że
    ty to nie ty. Inne sposoby nie działają .Sprawdzone
    jerry

  • 3. Data: 2009-08-04 05:21:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "jerry" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mów ,że wogóle nie masz telefonu, ciekawe czy zrozumie. Druga opcja -mów
    > ,że ty to nie ty. Inne sposoby nie działają .Sprawdzone

    a metoda na sexlinię? o tak zamawiałem, tę rozmowę sexlinia prawda, zrobisz
    mi... nie dać dojść do głosu, nie sądzę by długo wytrzymała

    swoją drogą, w ostatnim tygodniu miałem dwa autotelefony
    dzwoni anonim, muzyczka i tyle...

    o ku... zapomniałem że mam bonus tak-tak...

  • 4. Data: 2009-08-04 07:45:50
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h57oq4$csr$1@inews.gazeta.pl

    > Odkładam słuchawkę od ucha, aby odpocząć i mniej więcej słyszę
    > Pani: bo może Pan kupić jednostki funduszy ... można też kupić ...

    GPW poszła w górę to i na nowo zaczyna się golenie frajerów i nagonka na
    FI... :( żal mi tych ludzi, którzy dają się na to złapać...

  • 5. Data: 2009-08-04 09:22:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > swoją drogą, w ostatnim tygodniu miałem dwa autotelefony
    > dzwoni anonim, muzyczka i tyle...
    >
    > o ku... zapomniałem że mam bonus tak-tak...

    tez mam bonus tak tak i dlatego pozwalam sie wygadac takim "automatom"
    (niekoniecznie sluchajac), a minuty leca ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-08-07 06:50:50
    Od: "u" <...@w...yz>

    > W sumie pierwszy raz spotkałem się z takim potraktowaniem znaczy
    > krwiożerczym monologiem.

    Specjalistów od marketingu naprodukowano dużo.
    Pracują w telemarketingu , łowią narybek i dostają marną gażę.
    To dotyczy nie tylko banków, ale mnóstwa przedsiębiorstw.
    Kiedyś byli akwizytorzy, komiwojażerzy, teraz są zawracacze dupy, pardon
    dyrektorzy marketingu.

  • 7. Data: 2009-08-10 11:48:40
    Od: Marx <M...@n...com>

    jerry pisze:
    > Mów ,że wogóle nie masz telefonu, ciekawe czy zrozumie. Druga opcja -mów ,że
    > ty to nie ty. Inne sposoby nie działają .Sprawdzone
    mozna ich postraszyc ustawa o ochronie danych osobowych i dziala
    (niestety nie od pierwszego razu). Sprawdzone.
    Do weselszych metod - mozna zaczac podrywac laske, udawac nienormalnego
    itp itd. Zabawa przednia :)
    Marx