  • 31. Data: 2006-03-06 17:12:28
    Temat: Re: a jednak CitiBank
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    S.T. wrote:

    > Właśnie o to pomijanie mi chodzi
    > banalna sprawa gdy hasło ma 5 znaków, a musisz podać czwarty i
    > pierwszy
    > A jeśli hasło ma 25 znaków i system chce 18,3,21,9,15,7 i 22?
    > Musisz kilka razy przeliterować hasło by wpisać właściwe literki
    > i ani razu się nie pomylić by nie wstawić 16-go znaku zamiast 15-go.

    Nadal się (za przeproszeniem) wymądrzasz, a nie sprawdziłeś dema...
    Moje hasło ma 29 znaków - znaków specjalnych, dużych i małych liter,
    cyfr.
    System nie pyta o nie w przypadkowej kolejności lecz masz widoczne
    wszystkie pola po kolei i tylko brakujące uzupełniasz - literując "na
    ekranie"

    Leszek

  • 32. Data: 2006-03-06 17:14:03
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Ale pitolisz... akurat do twojego "bezpiecznego" BPH włamano się tak
    > samo jak do Citi.
    > No, ale marketing działa, czego jesteś przykładem :))

    Dawno temu - za innych zabezpieczeń, a od tego czasu bank poczynił
    olbrzymie postępy. City zaś tkwi nadal w epoce kamienia łupanego.
    Leszek

  • 33. Data: 2006-03-07 08:24:40
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2006-03-06 16:35:42, S.T. napisał(a):

    > A token niezabezpieczony hasłem to nie token.
    > A hasło ... wiesz jak długo tak można?;-)

    Dlatego kazdy szanujacy sie bank ma kombinacje token+haslo i tak jest np
    w WBK czy Lukasie.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    GutekFilm zastrasza (bezprawnie!) wlascicieli tak doskonalych serwisow
    jak napisy.org i napisy.info. Zbojkotujmy filmy/produkty Gutka bo
    niestety nie mamy armii prawnikow na uslugach.

  • 34. Data: 2006-03-07 21:44:46
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 6 Mar 2006 18:12:28 +0100, Leszek napisał(a):

    > Nadal się (za przeproszeniem) wymądrzasz, a nie sprawdziłeś dema...

    S.T. ma całkowitą rację. Moja żona ma konto w ING-u i do logowania jest
    jej zawsze konieczna kartka papieru.
    Ja ją straszę, że taką karteczkę to powinna zjeść zaraz po zalogowaniu,
    ale jak dotąd, nie jestem w stanie skłonić jej do logowania bez użycia
    karteczki.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 35. Data: 2006-03-08 07:33:58
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Chris wrote:

> [...]
    > Ja ją straszę, że taką karteczkę to powinna zjeść zaraz po
    > zalogowaniu, ale jak dotąd, nie jestem w stanie skłonić jej do

    No to może mówimy o 2-ch różnych bankach. Ja mówię o BPH :)
    Tam kartki nie są potrzebne - naprawdę :) !
    http://www.bph.pl/static/demo/index.html

    Leszek

  • 36. Data: 2006-03-08 07:35:10
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Leszek wrote:

    > No to może mówimy o 2-ch różnych bankach. Ja mówię o BPH :)
    > Tam kartki nie są potrzebne - naprawdę :) !
    > http://www.bph.pl/static/demo/index.html
    >
    > Leszek

    Aha - ostatnio gdzieś widziałem ranking w oparciu o bezpieczeństwo.
    Specjaliści ocenili, że BPH jest najlepiej zabezpieczony.
    Leszek

  • 37. Data: 2006-03-08 10:36:55
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Nadal się (za przeproszeniem) wymądrzasz, a nie sprawdziłeś dema...
    A Ty wiesz najlepiej ...

    Tak jak opisywałem działa na Maxthonie,
    (dokładnie kursor przeskakuje co drugi brakujący znak)
    na 'gołym' IE i FF faktycznie znaki wybiera po kolei,
    więc opisywaliśmy 2 różne rzeczywistości ...
    To jednak nie zmienia faktu, że znajdą się osoby
    (dowód w poście Chrisa obok) którym taki sposób
    wpisywania hasła sprawia wyraźną trudność.

  • 38. Data: 2006-03-08 11:48:32
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 8 Mar 2006 08:33:58 +0100, Leszek napisał(a):

    > No to może mówimy o 2-ch różnych bankach. Ja mówię o BPH :)
    > Tam kartki nie są potrzebne - naprawdę :) !
    > http://www.bph.pl/static/demo/index.html

    Sprawdziłem, logowanie na tej stronie wygląda identycznie jak w ING-u.
    Jeśli ma sie krótkie hasło, to faktycznie nie jest to trudne, ale przy
    długim haśle wcale nie jest to już takie łatwe.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 39. Data: 2006-03-08 17:28:27
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    S.T. wrote:

> [...]
    > To jednak nie zmienia faktu, że znajdą się osoby
    > (dowód w poście Chrisa obok) którym taki sposób
    > wpisywania hasła sprawia wyraźną trudność.

    Słuchaj, przecież niektórym czytanie sprawia trudność (ta uwaga nie ma z
    nikim konkretnym nic wspólnego), a jednak wszyscy muszą to zrobić jeśli
    chcą używac bankowości. Jeśli jednak takie maskowanie ma utrudnić życie
    crackerowi, to ja wolę mieć trudniej (nawet jeli wpisywanie hasła trwa 4
    razy dłużej) - już się przyzwyczaiłem.

    Leszek

  • 40. Data: 2006-03-08 20:49:58
    Od: " r3d3" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Aha - ostatnio gdzieś widziałem ranking w oparciu o bezpieczeństwo.
    > Specjaliści ocenili, że BPH jest najlepiej zabezpieczony.
    > Leszek

    Jak czytam takie teksty to mam wrazenie ze to pewnie bylo tak jak z
    rankingiem szkol wyzszych, car of the year, Oscarami, Miss Polonia czy
    Czlowiekiem Roku itp itd. Wybor nie do konca wiadomo na podstawie czego
    ale "gawiedz" sie cieszy :)

    A tak BTW to czy wogole ktos slyszal o PRAWDZIWYM wlamie do takich systemow
    w Polsce? Nie mowie o fishingu ale o czyms bardziej finezyjnym.