  • 1. Data: 2006-03-02 14:06:09
    Temat: A co na to bankowcy ?? --- Najwiekszy w Historii Napad na Bank
    Od: "pyotniusz" <p...@p...onet.pl>

    Wklejam z

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.polityka&aid=40691221

    Najwiekszy w Historii Napad na Bank

    Tekst nie nowy , ale czy coś się zmienia ?

    http://www.bezcenzury.net/index2.htm

    Napad na bank kojarzy sie nam z zamaskowanymi facetami ograbiajacymi
    skarbiec lub kase banku. W rzeczywistosci mamy do czynienia w krajach
    demokracji liberalnej z napadem Bankow Prywatnych na Banki Narodowe. Ponizej
    opisane sa mechanizmy tego HOLD-UPu Polska nalezy do krajów które systemowo
    objęte są demokracją liberalną oraz wolnością gospodarczą. Do tego systemu
    należy wiekszośc krajów europejskich, Ameryki Płn., Ameryki Płd. oraz
    Australia. Cechą wspólną, łączącą wszytkie Państwa , należące albo
    wciągnięte do systemu demokracji liberalnej, jest znaczne zadłużenie
    gospodarek narodowych w Bankach Prywatnych i Instytucjach Finansowych
    (BPiIF). Zadłużenie gospodarek narodowych Polski, Niemiec Francji, Włoch,
    USA, Argentyny, Brazylii itd. w BPiIF waha się w zależności od kraju od 25
    do 100% Produktu Krajowego Brutto (PKB). Przykładowo w Polsce, wysokośc; PKB
    za rok 2004 wyniósł ok. 800 mld i w tym czasie zadłużenie w BPiIF wynosiło
    400 mld zl. Co ciekawe, Państwa nalezace do kregu demokracji liberalnej,
    przy optymalnie nastawionej na zysk gospodarce, wewnętrznie przynoszą
    stratę, ze szkodą dla własnego Narodu a zewnętrznie, w interesie BPiIF,
    przynoszą zyski. Rocznie Polska, przy obecnym sumarycznym zadluzeniu 400 mld
    zl, odprowadza ok. 30 mld do kasy BPiIF w postaci odsetek od kredytow
    zaganicznych, kredytow krajowych (zaciągniętych na poziomie NBP, Rządu oraz
    Samorządow), odsetek od obligacji skarbu panstwa, itp. Skala odprowadzanego
    haraczu do BPiIF jest niemała, bo w przypadku Polski przy PKB 800 mld zl,
    zadłużeniu 400 mld zl, wszytkich odprowadzanych rocznych podatkow 80 mld zl,
    to kwota 30 mld jest to kwota znaczną i co ciekawe odpowiada w przybliżeniu
    rocznemu wzrostowi PKB (30 do 800 to 3.75%). Powyższy przykład pokazuje, że
    owoce rozwoju Państwa demokracji liberalnej, (przyrost PKB) jest pochłaniany
    przez BPiIF. Nie podaje się do publicznej wiadomości faktu, że w przypadku
    napływu do strefy złotowki przykładowo 100 mln $ następuje emisja złotówek z
    dnia kursu, czyli dodruk pieniadza. Dodruk pieniądza następuje nie w
    interesie Państwa tylko w interesie BPiIF z dwóch względow: 1.Państwo
    pożycza od 'prywatnego' na procent o wiele wyższy niz samo by sobie
    pożyczylo z NBP 2. Każdego roku z powstających z odsetek od udzielonych
    kredytów(też dodrukowanych pieniędzy) BPiIF wykupuje waluty ażeby wypompowac
    je z kraju. I tylko dlatego w Polsce mamy przy tak słabej kondycji
    gospodarczej i znacznym bezrobociu,tak silną złotówkę. Co to onacza? że
    system podatkowy de facto jest narzędziem legalnego wyprowadzania z systemu
    finansowego Panstwa olbrzymiego strumienia pieniędzy w kierunku BPiIF. W
    majestacie prawa (podatki podlegaja systemowi prawnemu) cały system władzy
    ustawodawczej (sejm i senat), wykonawczej (rzad, prezydent) oraz sądowniczej
    wraz z decydentami środkow przymusu danego kraju w tym służby specjalne
    wojska i policji, oprócz standardowych funkcji pracują świadomie, rzadziej
    nieświadomie dla utrzymania systemu odprowadzania haraczu w kierunku BPiIF.
    W każdym kraju demokracji liberalnej istnieje grupa ludzi, która pelni
    funkcje Rezydentow BPiIF. I tak naprawdę pełna nazwa niektórych funkcji
    publicznych pełnionych przez elity władzy w Polsce powinna brzmiec
    następująco: Panowie i Panie: Mazowiecki, Bielecki, Suchocka, Buzek, Miler,
    Belka: Premierzy RP i REZYDENCI BPiIF. Panowie Wałęsa i Kwaśniewski :
    Prezydenci RP i REZYDENCI BPiIF. Pan Balcerowicz oraz Pani Gronkiewicz
    Waltz: Prezesi NBP i REZYDENCI BPiIF. Praca na rzecz BPiIF odbywa się
    rowniez we władzach kluczowych Ministerstw (Finansów oraz Spraw
    Wewnętrznych) każdego kraju jak również we władzach ważniejszych partii
    politycznych, bez względu na prezentowaną oficjalnie ideologię (prawicowa,
    lewicowa, centrowa, liberalna, narodowa, wyznaniowa itp.& itd). Czy można
    zmienic system demokracji liberalnej tak ażeby funkcjonował dla dobra Narodu
    a nie dla dobra BPiIF? Rozwiązanie systemowe jest tak proste, że aż
    nieprawdopodobne żeby umknęło uwadze ekonomistów (chyba że co ważniejsi też
    pracują na rzecz BPiIF ). Rozwiązanie systemowe wymaga wprowadzenia do
    konstytucji krajów demokracji liberalnej 1 (słownie: jednego) przepisu
    prawnego. Ten zapis mówiłby o zakazie udzielania kredytow Państwu ze zrodel
    prywatnych, czyli innymi słowy wprowadzony zostałby: Rozdział Kapitału
    Prywatnego od Państwa. Banki Prywatne finansowac moglyby tylko i wylacznie
    sprawy prywatne a Bank Narodowy sprawy ponadprywatne (Samorzadowe i
    Rzadowe). Rozwoj Panstwa mierzony przyrostem Produktu Krajowego Brutto (PKB)
    bylby finansowany tylko i wylacznie przez Bank Narodowy ktory jako jedyny
    prawny emitent w suwerennej MENNICY PANSTWA odzwierciedlal przyrost PKB w
    emisji tego pieniadza. Co ciekawe 'Rozdział Kapitału Prywatnego od Państwa',
    automatycznie wymusiłby na wszystkich Partiach Politycznych funkcjonujących
    na scenie teatru politycznego danego Państwa Rozdział Ideologii od Państwa.
    Należy zauwazyc, że w Polsce i nie tylko, nikt od skrajnej prawicy do
    skrajnej lewicy, nie porusza zakazu finansowania Panstwa na poziomie Rzadu
    czy Samorzadu a chodzi tylko o jeden zapis (drugi 'rozdział' automatycznie
    zacznie funkcjonowac). Co to oznacza? że partie polityczne, działające w
    ramach Rezydentury BPiIF, tak naprawdę posługują się ideologiami
    (świadomościami fałszywymi) tylko po to, ażeby skłócac i poróżniac
    społeczeństwo na poziomie prywatnym każdego człowieka jakim jest wiara,
    niewiara, światopogąd i upodobania. W tym samym czasie, w sztucznie
    wywoływanym szumie ideologicznym, okradana jest KASA PANSTWA wybranego
    Narodu przez BPiIF i ograniczana suwerennośc MENNICY PANSTWA. Gdyby sluzby
    specjalne przykladowo w Polsce ABW, CBOS czy WSI oraz wymiar
    sprawiedliwosci, w tym Prokuratura, byly w pelni suwerenne (niepodatne na
    wplywy Rezydentow BPiIF), to fakt dopuszczenia Bankow Prywatnych i
    Instytucji Finansowych do finansowania Panstwa, dawno bylby odczytany jako
    dzialanie na szkode Panstwa, poniewaz w sposob jednoznaczny oslabia
    strukture finansowa Panstwa powodujac ciagle problemy z deficytem
    budzetowym. Wydatki budzetowe obejmuja m.in. sprawy obronnosci i
    bezpieczenstwa Panstwa a wiec, fakt drenowania skarbu Panstwa przez BPiIF
    wplywa rowniez bezposrednio na oslabienie bezpieczenstwa i obronnosci
    Panstwa. Do czasu odzyskania suwerennosci mozliwe jest aby sam LUD wymusil
    na partiach zmiany systemowe, poniewaz te partie tylko wtedy beda wiarygodne
    dla LUDU, jezeli wprowadza do swoich programow a potem wprowadza w zycie
    zapis o zakazie udzielania kredytow ze zrodel BPiIF Państwu na poziomie
    Rzadu czy Samorządów. Sprawa Kasy Panstwa jest jedynym obszarem ktory laczy
    LUD we wspolnym interesie i LUD, jezeli bedzie odporny i nie da sie
    wmanewrowac w dyskusje i klotnie na temat wiary, niewiary, swiatopogladu czy
    upodoban (to jest kazdego prywatna sprawa), taki LUD ma szanse na zmiane
    systemowa. Wtedy w Polsce i nie tylko, bedzie więcej pieniędzy w Skarbie
    Państwa na zwiększenie budżetów wymiaru sprawiedliwości, sfery obronnosci i
    bezpieczenstwa Panstwa, służby i ochrony zdrowia, edukacji narodowej, na
    pomoc społeczną, zasilki dla bezrobotnych czy w ogole nie pracujących, na
    inwestycje narodowe : medialne, energetyczne, transportowe, budownictwo
    mieszkaniowe; ogólnie na rozwój cywilizacyjny narodu. Oczywiscie podatki:
    m.in. VAT-y, akcyze, koszty paliw, składki na fundusze zdrowia, podatki od
    nieruchomości itp., zostaną obniżone, ponieważ Skarb Państwa nie będzie
    przynosił więcej strat na rzecz BPiIF. Państwo należy do spraw
    narodowych-ponad prywatnych i jest nielogiczne ażeby Panstwo dzialalo na
    swoja szkodę i szkodę swojego Narodu . strona ludu P.S. Dane liczbowe,
    przytoczone w Eseju, inzynierii finansowej panstwa w Polsce dostepne na
    stronach NBP, GUS, SEJMU oraz Ministerstwa Finansow. Zadluzenie innych
    krajow dostepne w internecie.Kwota odsetek odprowadzana rocznie do BPiIF
    obliczona przy usrednionej stopie udzielonych przez BPiIF Panstwu kredytow
    oraz wyemitowanych przez Panstwo obligacji skarbowych i papierow dluznych.

  • 2. Data: 2006-03-02 17:53:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    czekaj - jak to Panstwo mogloby sobie pozyczyc z NBP? Znaczy co - dodrukowac
    "puste" pieniadze chcialbys? Czy wystawic sobie obligacje, ktorych gwarantem
    bedzie... kupiec? Jak to sobie wyobrazasz?

  • 3. Data: 2006-03-02 21:34:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > czekaj - jak to Panstwo mogloby sobie pozyczyc z NBP? Znaczy co -
    > dodrukowac "puste" pieniadze chcialbys? Czy wystawic sobie obligacje,
    > ktorych gwarantem bedzie... kupiec? Jak to sobie wyobrazasz?

    Odpowiem za niego - generalnie chodzi o to, by panstwo pieniadze
    na odsetki od swego zadluzenia wzielo nie z podatkow (te moznaby
    wtedy przeznaczyc na inne cele, i moze zmniejszyc), a ukradlo je
    ludziom.

    Jest to jakas koncepcja tylko po co opisywac to w tak skomplikowany
    sposob? Nie mozna jednym zdaniem?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2006-03-02 22:56:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:
> [...]
    > ludziom.
    >
    > Jest to jakas koncepcja tylko po co opisywac to w tak skomplikowany

    Khem ;) A co z tymi, ktorzy nie widza roznicy miedzy "podatkiem", a "ukrasc
    je ludziom". Przeciez to to samo ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 5. Data: 2006-03-03 20:07:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Khem ;) A co z tymi, ktorzy nie widza roznicy miedzy "podatkiem", a
    > "ukrasc je ludziom". Przeciez to to samo ;)

    Szczerze mowiac ja uwazam ze podatki powinny byc traktowane jako skladka
    na dzialanie panstwa, nie jako kradziez.

    Ale nawez zakladajac "podatek = kradziez" rownanie jest proste:
    podatek + duza kradziez > (moze nieco mniejszy) podatek.
    --
    Krzysztof Halasa