  • 1. Data: 2006-03-02 18:25:16
    Temat: jak zgrabnie banki kradna - kredyt hipoteczny w PeKaO SA
    Od: "klient_banku" <k...@w...pl>

    Banki kradna - wiemy to wszyscy - czesciowo dzieki pbb.
    Dzis odkrylem kolejny kant - wk... sie naprawde.
    Mam kredyt w PeKaO SA. Podglad przez siec wiec sledze sobie od ponad pol
    roku jak rosnie rata ;-)))
    Nagle zupelnie niespodziewanie 1 marca zadluzenie wzroslo prawie o 100 z
    dnia na dzien - mimo ze spadl wibor ;-)))
    Okazuje sie ze luty mial 28 dni a w umowie jak byk mam napisane ze "dla
    potrzeb umowy przyjmuje sie ze rok ma 360 a miesiac 30 dni"
    Ale okazuje sie ze to tylko w lutym !!! Bo: styczen, grudzien, pazdziernik
    sierpien i lipiec mialy odsetki liczone za 31 dni!!!
    Jakos nie bylo ostatniego dnia bez raty!!!
    Naprawde nienawidze oszustow!!! Kolejne zalozenie ze nie beda sie ludzie z
    nimi procesowac !!!

    Kolejne oszustwo troche na mniejsza skale to wyliczenie wiboru3m za luty:
    zgodnie z umowa liczy sie srednia (notowan Reuters z 11:00) za okres 1-25
    miesiaca.
    Za luty wychodzi dokladnie: 4,2727777
    Jak zaokragla Pekao SA?
    Wibor3m=4,28 ;-)))))))))))))))

    Ciekaw jestem waszych opinii
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-02 18:33:48
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > zgodnie z umowa liczy sie srednia (notowan Reuters z 11:00) za okres 1-25

    Złóż reklamację. Podaj swoje argumenty i wyliczenia.
    Chyba od tego powinienes zaczac. Na sąd czy tez zmiane banku
    (refinansowanie) zawsze czas bedzie ;-)

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 3. Data: 2006-03-02 18:57:38
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "klient_banku" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Banki kradna - wiemy to wszyscy - czesciowo dzieki pbb.

    Napisałeś tutaj elaborat - a z reklamacją się pofatygowałeś chociaż, czy też
    wystarcza Ci, że napisałeś "oni kradną" ?

  • 4. Data: 2006-03-03 07:31:31
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 2 Mar 2006 19:25:16 +0100, w <du7dfv$mds$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "klient_banku" <k...@w...pl> napisał(-a):

    > Banki kradna - wiemy to wszyscy - czesciowo dzieki pbb.

    Kradną dzięki pbb? ;)

  • 5. Data: 2006-03-03 07:43:37
    Od: "kura" <k...@k...com>

    Użytkownik "Glenn" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "klient_banku" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Napisałeś tutaj elaborat - a z reklamacją się pofatygowałeś chociaż, czy
    też
    > wystarcza Ci, że napisałeś "oni kradną" ?

    Prawo bankowe stawia na przegranej pozycji klienta, bank moze wlasciwie
    wszystko, klientowi przysluguje jedynie reklamacja. Ja rowniez uwazam ze
    banki kradna, najsmutniejsze jest to ze kradna ze swiadomoscia ze sa
    praktycznie bezkarni.

    Mialem kiedys przypadek ze bank pomylil sie w swoich obliczeniach,
    reklamacje uwzglednili, przeprosili ale nic poza tym, zadnej rekompensaty za
    problemy, nawet zadnych odsetek za te kilka dni, natomiast gdybym ja spoznil
    sie o 1 minute z wplata 1zl to w przypadku karty kredytowej bank pobiera
    sobie kilkadziesiat zl oplaty za opoznienie. Tez wolalbym powiedziec
    przepraszam.

    --
    rw

  • 6. Data: 2006-03-03 20:06:21
    Od: m...@v...pl

> [...]
    > wszystko, klientowi przysluguje jedynie reklamacja. Ja rowniez uwazam ze
    > banki kradna, najsmutniejsze jest to ze kradna ze swiadomoscia ze sa

    a potem się dziwią, że ludzie głosują na Andrzeja

    http://www.lepper.com.pl/pages/06.Ksiazki/01.Listale
    ppera/07/

    :D

  • 7. Data: 2006-03-06 18:18:58
    Od: "witrak\(\)" <w...@h...com>

    "Glenn" <n...@p...pl> wrote in message

    > Użytkownik "klient_banku" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Napisałeś tutaj elaborat - a z reklamacją się pofatygowałeś
    > chociaż, czy też
    > wystarcza Ci, że napisałeś "oni kradną" ?

    Moja dobra Glenn ;-)
    Znowu bronisz banku ? I znowu nie interesuje Cie, ze facet opisuje
    wkurzajace praktyki, tylko to, ze troche idzie "za ostro do
    wiatru" ?

    Fe...

    Musze Ci przypomniec:
    "Gdy podajesz na powitanie reke bankowcowi,
    policz zaraz potem palce"

    ;-))

    witrak()

  • 8. Data: 2006-03-06 22:22:00
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Moja dobra Glenn ;-)

    Mój dobry witraku :-)

    (to miłe że pamiętasz :-) )

    > Znowu bronisz banku ? I znowu nie interesuje Cie, ze facet opisuje
    > wkurzajace praktyki, tylko to, ze troche idzie "za ostro do
    > wiatru" ?

    Gdzie "bronię", co "bronię" :-) ? Apeluję tylko o odrobinkę zdrowego
    rozsądku - czasem prościej jest zgłosić reklamację niż pisać wielosłowny
    elaborat na grupę. Nie wspominając już o tym, że słowa "oni kradną" nie za
    bardzo się tu nadają.

    > Musze Ci przypomniec:
    > "Gdy podajesz na powitanie reke bankowcowi,
    > policz zaraz potem palce"
    >
    > ;-))

    To oprócz tego, że "oni kradną" to jeszcze paluchy urywają ;-) ? O - to
    rzeczywiście nieładnie :-)

    > witrak()
    Glenn