  • 1. Data: 2006-03-02 13:56:53
    Temat: VWBank - lokata, a Plus Konto
    Od: "zdzichu" <z...@N...gazeta.pl>

    Załóżmy, że mam 10001 zł i w tym wypadku zarówno oprocentowanie hipotetycznej
    lokaty 1-mc (30 dni) na taką kwotę wynosiosłoby 3.70%, czyli tyle samo co w
    przypadku Plus Konta z tym, że na Plus Koncie pieniądze są cały czas pod ręką
    i mogę z nich korzystać do woli w razie potrzeby. I teraz mam pytanie, czy
    zarówno z lokaty jak i z Plus Konto dostałbym dokładnie tyle samo odsetek po
    tym miesiącu, o ile dany miesiąc trwałby równe 30 dni?

  • 2. Data: 2006-03-02 21:35:25
    Temat: Re: VWBank - lokata, a Plus Konto
    Od: "zdzichu" <z...@g...pl>

    Nikt mi nie odpowie?

  • 3. Data: 2006-03-02 23:18:05
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > czy
    > zarówno z lokaty jak i z Plus Konto dostałbym dokładnie tyle samo odsetek po
    > tym miesiącu, o ile dany miesiąc trwałby równe 30 dni?

    Tak.
    Bedac maksymalnie scislym - tak, zakladajac ze miesiac ma 30 dni
    i pieniadze na plus konto wplacasz dokladnie pierwszego.

    Jezeli wplata bylaby dokonana np. w polowie miesiaca pierwsza kapitalizacja
    nastapi wczesniej i efektywnie oprocentowanie moze roznic sie o jakies
    promile :-)