  • 1. Data: 2006-03-02 19:08:48
    Temat: a jednak CitiBank
    Od: Tymek <m...@g...pl>

    http://hacking.pl/5793

  • 2. Data: 2006-03-02 20:28:20
    Temat: Re: a jednak CitiBank
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2006-03-02 20:08:48, Tymek napisał(a):

    > http://hacking.pl/5793

    Oni maja przetpotopwe zabezpieczenia i weryfikacje. To humorystyka zeby
    miec taki zerowy poziom - trudno w ogle to sobie wyobrazic.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.grubba.kom.pl/ - kilka slow o mnie

  • 3. Data: 2006-03-02 21:21:00
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Tymek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://hacking.pl/5793

    Coz - ja juz wole, gdy bank ukrywa przede mna, ze wykradziono z mojego konta
    pieniadze - tzn. miedzy innymi w taki sposob ukrywa, ze po kradziezy mam
    saldo takie, jak przed kradzieza.

    A Ty bys wolal, dowiedziec sie kradziezy widzac pomniejszone saldo swojego
    konta?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2006-03-02 23:14:45
    Od: " r3d3" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tymek <m...@g...pl> napisał(a):

    > http://hacking.pl/5793

    tiaa.... radio Erewan ;)

  • 5. Data: 2006-03-03 06:04:44
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tymek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://hacking.pl/5793

    co za pi..lenie - skoro nie poinformował KILKUSET klientów, że ich konta
    zostały wyczyszczone, to znaczy że sam się zorientował i doknał zwrotu tych
    kwot, bo nie wierzę żeby żaden z tych ludzi się sam nie zorientował że
    rąbneli mu kasę z konta

  • 6. Data: 2006-03-03 08:39:05
    Od: asp420 <a...@g...pl>

    Brawo! Idac dalej tym tokiem myslenia: jak nie ma pieniedzy to nalezy
    dodrukowac...

  • 7. Data: 2006-03-03 09:12:52
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-03-03 10:14, kiedy SDD zdecydował(a) się
    stwierdzić,że:

    > Ja juz wole, gdy bank zwroci mi skradziona kase tak, ze ja nwet ni ebede o
    > tym wiedzial. Moze jestem staroswiecki i dziwny, ale ja tak wlasnie bym
    > wolal i juz.

    Nota bene, Citi zdaje się prowadzić właśnie taką politykę.
    Niewykluczone, że taniej im wychodzi pokrywanie strat klientów niż
    wdrażanie bardziej bezpiecznego systemu.

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 8. Data: 2006-03-03 09:14:25
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik "asp420" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > Brawo! Idac dalej tym tokiem myslenia: jak nie ma pieniedzy to nalezy
    > dodrukowac...

    Nie no - ja rozumiem, ze Ty bys wolal, zeby bank rozlozyl rece (jak
    powiedzial komisarz Przygoda w "Vabanku") - ze okradli i juz, tak?
    Za skoro wzieli pieniadze z konta, to okradli Klientow a nie bank?
    No coz - Twoj wybor, masz do tego prawo.

  • 9. Data: 2006-03-03 09:14:26
    Od: asp420 <a...@g...pl>

    Hmm, a ja wole jednak aby poinformowano o tym klientow. Bo z kolei twoje
    tlumaczenie przypomina mi postawe: zona mnie zdradza, ale udam ze nic o tym
    nie wiem, wiec jest ok!

  • 10. Data: 2006-03-03 09:16:34
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-03-03 10:14, osobnik asp420 stwierdził, iż:
    > Hmm, a ja wole jednak aby poinformowano o tym klientow. Bo z kolei twoje
    > tlumaczenie przypomina mi postawe: zona mnie zdradza, ale udam ze nic o tym
    > nie wiem, wiec jest ok!

    Dość bezsensowne porównanie.

    --
    Marcin Nowakowski