  • 21. Data: 2016-03-01 13:32:46
    Temat: Re: Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-03-01 o 12:55, Rafal Jankowski pisze:

    > Autokorekta, miało być oczywiście:
    > "obstawiałbym, że jednak poszedł zwrot na kartę"
    Zmyliło mnie zdanie 'Oczywiście zwrócił kwotę w euro. A ponieważ
    płatność szła na konto złotowe w Alior Banku...'

    Ale z dalszego kontekstu wynika, że prawdopodobnie zwrot poszedł na
    kartę (rozliczaną w PLN i stąd zapewne to 'konto złotowe')

    --
    Pete

  • 22. Data: 2016-03-01 14:49:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 1 Mar 2016 12:44:17 +0100, w
    <a...@o...wsisiz
    .edu.pl>, Rafal Jankowski
    <j...@o...wsisiz.edu.pl> napisał(-a):

    > No jakby nie patrzeć u mnie własnie był zwrot, w przypadku którego alior
    > reklamacji nie uznał, czyli może jednak wychodzi na to, że mbank mi zrobił
    > laskę ;)

    Nie, to powiedzmy niespójność języka.
    Miałeś wycofanie (anulowanie) operacji. Ale mój bank też opisuje to jako zwrot.
    A jakbyś miał zwrot (czyli przelew w drugą stronę), to byłoby to uznanie.
    Czyli:
    wycofanie (anulowanie) operacji = zwrot
    zwrot = uznanie
    ;)

  • 23. Data: 2016-03-01 14:50:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 1 Mar 2016 12:54:17 +0100, w
    <a...@o...wsisiz
    .edu.pl>, Rafal Jankowski
    <j...@o...wsisiz.edu.pl> napisał(-a):

    > No nie wiem, obstawiałbym, że jednak poszedł zwrot na konto.

    Weź wklej po prostu pomazanego screenshota :)

  • 24. Data: 2016-03-01 16:31:15
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Tue, 1 Mar 2016, r...@k...pl wrote:

> [...]
    > A jakbyś miał zwrot (czyli przelew w drugą stronę), to byłoby to uznanie.

    Mimo wszystko opieramy się tu na kilku niepewnych założeniach:
    1. Zwrot w aliorze nie był zwrotem tylko zwykłym uznaniem (jak było tego
    nie wiemy)
    2. Obsługa takiego use case'a zależy od umowy na korzystanie z karty
    między bankiem i użytkownikiem i/lub między bankiem i organizacją
    płatniczą