  • 1. Data: 2016-02-25 12:38:39
    Temat: Idea Bank - Liderzy Internetu
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Witam,

    Używał ktoś tej lokaty, jest jakiś haczyk?

    TIA

    Ghost

  • 2. Data: 2016-02-25 16:45:55
    Temat: Re: Idea Bank - Liderzy Internetu
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    Witam,

    Używał ktoś tej lokaty, jest jakiś haczyk?
    ---------------------
    Najpierw sprawdz czy to jest lokata? Wg mnie nazwa juz sugeruje strukture,
    ktora nie wiele ma wspolnego z lokate, jedyne co moze ci gwarantowac to max.
    wyplate kapitalu po dlugim okresie, czyli "obiecujemy duzo, ale nie
    gwarantujemy zadnego zysku".
    ----------------------
    Chesz poryzykowac? to kup sobie np. GBP, jak nie bedzie Brexitu to sporo
    zyskasz a jak bedzie to stracisz. Z fizycznym posiadaniem waluty jest
    inaczej niz z forexem, nawet jak nie trafisz, mozesz wrzucic na dluzsza
    lokate walutowa a czesto sytuacja w dluzszej perspektywie sie odmienia.
    Lepsza lokata walutowa niz strukura, waluta to specyficzny papier, ktory
    generalnie ma male szanse totalnie upasc w porownaiu do akcji jakiegos
    przedsiebiorstwa.

  • 3. Data: 2016-02-25 18:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > Używał ktoś tej lokaty, jest jakiś haczyk?

    Haczyk jest tylko taki, ze to troche loteria albo moze bardziej zakład
    hazardowy a nie lokata.
    Zakładasz się, czy akcje spolek zbytnio nie spadna, albo czy nie wzrosna -
    nie wiem jaka jest aktualna wersja.
    Poza tym innych haczyków chyba nie ma.

    Trudno ten produkt oceniac bo dopiero chyba kilka pierwszych edycji tego
    typu produktów się zakonczyło ale co najmniej kilka sukcesem.

    Wtedy dawali chyba nawet 9% za rok (7 na pewno).
    Ile daja teraz?

    Jakie sa warunki?

  • 4. Data: 2016-02-25 22:12:47
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Krzysztof" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    >ktora nie wiele ma wspolnego z lokate, jedyne co moze ci gwarantowac to
    >max. wyplate kapitalu po dlugim okresie, czyli "obiecujemy duzo, ale nie

    Tak właśnie jest

> [...]
    >Lepsza lokata walutowa niz strukura, waluta to specyficzny papier, ktory
    >generalnie ma male szanse totalnie upasc w porownaiu do akcji jakiegos

    Różnie bywa

  • 5. Data: 2016-02-25 22:15:00
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    7.0.0.1...

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

> [...]

    >typu produktów się zakonczyło ale co najmniej kilka sukcesem.

    >Wtedy dawali chyba nawet 9% za rok (7 na pewno).

    5% na dwa lata, ale nie ryzykujesz kapitału, tzn. oddadzą całość (czyli de
    facto tracisz dwuletnie odsetki ze zwykłej lokaty)

  • 6. Data: 2016-02-29 16:24:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ghost" 56cee7c5$0$22827$6...@n...neostrada.pl

    > Używał ktoś tej lokaty, jest jakiś haczyk?

    Haczykiem jest interfejs WWW -- masa bzdur pracuje, ale to, co
    ważne, generuje błędy fatalne. W razie konieczności -- trzeba
    telefonować [dzwonić dzwoneczkiem u sań?] bodajże pod numer
    jakiś taki: 22 101 101 0...

    Mnie w Idei zapaść miała dziś Happy -- ale WWW szwankuje.

    Dziś w ogóle sądny [porąbany] dzień -- Krokodyl nie dał 5% cofki, Idea staje dęba...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 7. Data: 2016-02-29 16:33:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nb1ns2$pts$...@n...news.atman.pl

    > Mnie w Idei zapaść miała dziś Happy -- ale WWW szwankuje.

    Wystąpił nieoczekiwany błąd. Proszę spróbować później.

    Wreszcie udało się skopiowanie powyższego komunikatu.
    Co więcej -- dziś Idea mówi, że zapaść lokacyjna ma nastąpić dopiero 02 marca...

    Tedy wypada czekać na zapadnięcie lokacyjne... Oby padu WWW nie było 02 marca...
    Ten interfejs WWW to zwykła padlina! Dlaczego to pada na mnie? Podpadłem Komuś
    w górze? Padnę trupem, gdy Idea mi zablokuje szmal? Szkoda, że za oknem nie pada...

    Pa. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 8. Data: 2016-02-29 17:55:32
    Od: <4...@5...175532.invalid> (Tom N)

    Eneuel Leszek Ciszewski w

    > Dlaczego to pada na mnie? Podpadłem Komuś w górze?

    Widać czyjeś stówki kładzione na tacę nie idą na darmo...
    ;P

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2016-02-29 18:20:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Haczykiem jest interfejs WWW

    Tej lokaty ZTCW nie mozna założyć przez internet.

  • 10. Data: 2016-03-01 00:03:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tom N" 1...@i...dyndns.org.invalid.16022
    9.invalid

    > Widać czyjeś stówki kładzione na tacę nie idą na darmo...

    Myślisz, że to zmowa?
    PiS chyba znów mnie gryzie, albowiem dostałem ostrzeżenie
    parkingowe -- postawiono samochód niedaleko wjazdu do mego
    garażu. :) Oczywiście w zasięgu wzroku są wolne miejsca
    parkingowe. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'