  • 1. Data: 2016-02-25 02:45:30
    Temat: Bank SMART i historia operacji
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W SMART-cie skopane mają przeglądanie historii operacji na danym
    rachunku. Po wybraniu - pokaż wszystko (przy tzw. czasookresie) i
    rodzaju transakcji - wszystkie nie pokazywała nic, po wybraniu 7 dni -
    to samo, 30 dni - również bez rezultatu.

    Dopiero gdy wybrałem opcję "wybierz zakres dat" i wybrałem datę początku
    i końca okresu to wtedy wyświetliła się lista operacji.

    To tak informacyjnie podaję, gdyby też kogoś spotkał brak operacji w
    historii transakcji.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/