  • 1. Data: 2002-11-04 21:42:21
    Temat: [ING,Raiffeisen]
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Mam ja sobie konto lokacyjne w Rajfim.

    Jego numer wygląda mniej więcej tak:
    17500012-xxxxxxx(dużo x-ów)

    Z tego konta wysyłam sobie przelewy do ING.

    Dziś jak się zalogowałem do ING to w historii mam coś takiego:

    przelew przychodzący:
    rachunek
    17501123-17500012-xxxxxxxxxxxxxxxx

    Tak jakby przelew przyszedł z innego oddziału Rajfiego niż mój.
    sprawdziłem na wabanku:
    Numer rozliczeniowy jednostki organizacyjnej banku 17501123
    Numer rozliczeniowy centrali banku 17500009
    Nazwa jednostki organizacyjnej banku Centrum Rozliczeniowe
    Województwo Śląskie
    Siedziba jednostki organizacyjnej banku Katowice
    Numer rozliczeniowy jednostki organizacyjnej banku 17500012
    Numer rozliczeniowy centrali banku 17500009
    Nazwa jednostki organizacyjnej banku Centrala -
    Bankowość Detaliczna

    Województwo mazowieckie
    Siedziba jednostki organizacyjnej banku Warszawa
    --------------

    O co chodzi ? Być moze (wątpię) było tak wcześniej tylko nie zwróciłem
    uwagi.
    KJ

    --
    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 2. Data: 2002-11-05 08:43:46
    Temat: Re: [ING,Raiffeisen]
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mam ja sobie konto lokacyjne w Rajfim.
    [...]
    > O co chodzi ? Być moze (wątpię) było tak wcześniej tylko nie zwróciłem
    > uwagi.

    Właśnie sprawdziłem, mam podobną systuację dla przelewu z BPHPBK
    dawniej PBK.
    Przelewy z 11101040 teraz widać jako
    10600005-11101040-xxxxxxxxxxxx
    Inaczej jednak niż u Ciebie zachowuje się Wabank o ile 10600005 przechodzi
    to 11101040 wypisuje ciekawe informacje między innymi:
    "Nie znaleziono w bazie informacji o banku o numerze 11101040"
    Może twój oddział Rajfiego jest szykowany do odstawki jak z dawnymi PBK ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 3. Data: 2002-11-05 21:10:01
    Od: "kto to" <k...@o...pl>

> [...]
    > "Nie znaleziono w bazie informacji o banku o numerze 11101040"
    > Może twój oddział Rajfiego jest szykowany do odstawki jak z dawnymi PBK ?

    Przeciez to sa centra rozliczeniowe bankow Pekao chodzi (wysalny z 1070xxx
    czy 100xxxx) przez 1240xxxx(nie pamietam), mBank na poczatku tez szedl prze
    1140006 chyba, cytuje z pamieci nie pamietam dokladnie wszystkich numerow,
    to nie numer konta sie zmienil tylko filia lub oddzial wyslal elixir przez
    centrum rozliczeniowe
    Al

  • 4. Data: 2002-11-05 22:10:55
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Nov 2002 21:10:01 -0000,
    osoba podpisana: kto to <k...@o...pl>
    napisała:
> [...]
    [....]

> [...]
    > to nie numer konta sie zmienil tylko filia lub oddzial wyslal elixir przez
    Wybraź sobie, że domyśliłem się tego.
    Interesuje mnie dlaczego tak się stało. Wydaje mi się ze wcześniej było
    bezpośrednio.
    KJ

    --
    God is real, unless declared integer.

  • 5. Data: 2002-11-06 12:12:23
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]
    > Wybraź sobie, że domyśliłem się tego.
    > Interesuje mnie dlaczego tak się stało. Wydaje mi się ze wcześniej było
    > bezpośrednio.

    A może tak było również i wcześniej a system ING dopiero teraz to ujawnia ?

    Pozdrawiam
    Tomasz Skorupa

  • 6. Data: 2002-11-06 13:39:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Tomasz Skorupa wrote:
    > "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > [...]
    [...]

    > A może tak było również i wcześniej a system ING dopiero teraz to ujawnia ?
    Sprawdziłem dokładniej - w zakresie jaki podaj ING BankOnline jest tak
    jak ostatnio.
    Dziwne.

    KJ

  • 7. Data: 2002-11-06 14:20:51
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]
    > Sprawdziłem dokładniej - w zakresie jaki podaj ING BankOnline jest tak
    > jak ostatnio.
    > Dziwne.

    To chyba potwierdza moją tezę o zmianie w systemie. IMHO tak wcześniej nie
    było.
    Z tego co pamiętam ten sposób wyświetlania pojawił się przy okazji zmiany w
    sposobie
    podawania numeru konta dla PKO BP. W domu sprawdzę w papierach i dam znać.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa