  • 1. Data: 2002-11-04 22:17:19
    Temat: Proszę o poradę !
    Od: "Ernest Wojciechowski" <e...@x...wp.pl>

    Witam Wszystkich Grupowiczów !
    Z góry przepraszam za to, że może zaracam Wam głowę banalnymi pytaniami ( jestem
    uzytkownikiem Internetu od dwóch tygodni).
    Posiadam konto bankowe, ale ekonomistą to ja nie jestem. Słyszałem, że istnieje
    możliwość płacenia przez internet rachunków (gaz, woda, telefon).
    Uprzejmie proszę Was o poradę. Co ja mam uczynić, aby móc w ten wygodny (czy jest
    wygodny, bezpieczny?) sposób te rachunki zapłacić. Proszę o potrzebne informacje.

  • 2. Data: 2002-11-04 22:23:10
    Temat: Re: Proszę o poradę !
    Od: Michał Witkowski <m...@t...pl>

    Użytkownik "Ernest Wojciechowski" <e...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

    W jakim banku masz konto??

    Pozdr. Michał

  • 3. Data: 2002-11-04 22:26:14
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq6ro6$749$1@news.tpi.pl, e...@x...wp.pl wrote:

> [...]
    > Uprzejmie proszę Was o poradę. Co ja mam uczynić, aby móc w ten
    > wygodny (czy jest wygodny, bezpieczny?) sposób te rachunki zapłacić.

    Jakie masz to konto i w którym banku?
    Komu płacisz za telefon (nazwa operatora)?
    Czy mieszkasz w samych Kielcach, czy w jakimś mniejszym mieście/wsi w
    pobliżu?

    Te minimum informacji musisz podać, jeśli rada ma być coś warta.