  • 1. Data: 2011-11-17 10:42:14
    Temat: Znamy już skład rządu - jutro expose i zapowiedzi reform
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://fakty.interia.pl/raport/nowy-rzad-donalda-tus
    ka/galerie/nowy-rzad-donalda-tuska/oto-nowy-rzad-tus
    ka/zdjecie/duze,1554296,19,1122

  • 2. Data: 2011-11-17 11:20:07
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 17 Nov 2011 10:42:14 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

    > http://fakty.interia.pl/raport/nowy-rzad-donalda-tus
    ka/galerie/nowy-rzad-donalda-tuska/oto-nowy-rzad-tus
    ka/zdjecie/duze,1554296,19,1122

    A to ci nowina?
    Min. Edukacji zmieniona? A tak dobrze jej szło.
    Warto zobaczyć
    http://www.szumilas.pl/page.php
    34 strony pełne zdjęć z uroczystości, przecinania wstążek, wręczania
    dyplomów, szczerych uśmiechów i słodkiego gaworzenia. Idzie nowe.

  • 3. Data: 2011-11-17 18:02:28
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > http://fakty.interia.pl/raport/nowy-rzad-donalda-tus
    ka/galerie/nowy-rzad-donalda-tuska/oto-nowy-rzad-tus
    ka/zdjecie/duze,1554296,19,1122

    po co walisz te propagande
    widziałem to info w gazecie, onecie, w telewizji i słyszałem w radio

  • 4. Data: 2011-11-17 18:13:35
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > po co walisz te propagande
    > widziałem to info w gazecie, onecie, w telewizji i słyszałem w radio

    Daj mu spokój, niech się chłopak trochę popodnieca ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2011-11-17 18:27:39
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 17 Nov 2011 19:13:35 +0100, Endriu napisał(a):

    > Daj mu spokój, niech się chłopak trochę popodnieca ....

    Endriu, kiedy wreszcie odpalisz tego swojego bloga http://drendriu.ovh.org/
    Co roku sprawdzam i ciągle nic?

  • 6. Data: 2011-11-17 18:33:20
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Endriu, kiedy wreszcie odpalisz tego swojego bloga
    > http://drendriu.ovh.org/
    > Co roku sprawdzam i ciągle nic?

    Może jakoś przez zimę będzie trochę więcej czasu, chociaż wątpie .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2011-11-18 07:09:45
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Oj Endriu, chciałoby się zapytać: i kto to mówi ?
    Ten, który buja w obłokach od wielu lat bajdurząc o wprowadzeniu w Polsce
    ustroju ultraliberalnego, wyjściu Polski z UE, wejściu do NAFTA itp.

    Czy lodowaty prysznic w postaci 1% poparcia dla tych mrzonek z ostatnich
    wyborów ostatecznie przekona naszego grupowego ultraliberała, że bujanie w
    obłokach nie ma nic wspólnego z realną polityką ?

    p.s. Już nie wspomnę o tym, kto tutaj podniecał się ekstremalnie przez wiele
    miesięcy, mnożąc wątki o "zamachu smoleńskim", rzekomych strzałach do tych
    pasażerów Tu-154, którzy przeżyli katastrofę z 10.04.2010 i tym podobne brednie.

  • 8. Data: 2011-11-18 07:53:07
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > pasażerów Tu-154, którzy przeżyli katastrofę z 10.04.2010 i tym podobne

    Dla ciebie to brednie, a dla 1/3 głosujących w ostatnich wyborach
    śmiertelnie ważna sprawa ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-11-18 09:20:03
    Od: "XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Na szczęście dla Polski ta 1/3 głosujących w ostatnich wyborach nie doczekała
    się zwycięstwa koalicji PIS-o.Rydzyk.

  • 10. Data: 2011-11-18 09:29:29
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Na szczęście dla Polski ta 1/3 głosujących w ostatnich wyborach nie
    > doczekała
    > się zwycięstwa koalicji PIS-o.Rydzyk.

    Czy szczęście czy nieszczęście to zdania sa raczej podzielone ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/