  • 1. Data: 2011-11-16 19:34:48
    Temat: Re: Zlotow Bossa
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    >tak, ciągną zaszyfrowane dane od dostawcy danych
    >nie podczepisz się do źródła, nie ma takiej opcji

    Ech Skippy tak w błąd kolegę z grupy wprowadzać.....

    http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.ph
    p?t=17699

    "[...] Jeśli chodzi o dane real-time to jest plugin za pomocą którego można
    je mieć z MT4, działa z każdym rachunkiem live jak i demo. [...]".

    http://www.gdynia.mm.pl/~wojtek_f/plug-in.htm

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-11-16 21:39:11
    Od: Wojciech <w...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 20:34:48 +0100, Endriu napisał(a):

> [...]
    >
    > "[...] Jeśli chodzi o dane real-time to jest plugin za pomocą którego można
    > je mieć z MT4, działa z każdym rachunkiem live jak i demo. [...]".

    Ten plugin należy znaleźć w nowszej wersji jeśli z systemami Vista/W7 ta
    nie działa prawidłowo.
    Prawdopodobnie opublikuję ją na mojej nowej stronie, ale to nie wiem kiedy.

    --
    Pozdrawiam,
    Wojciech Filipek

  • 3. Data: 2011-11-17 07:45:38
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > nie działa prawidłowo.
    > Prawdopodobnie opublikuję ją na mojej nowej stronie, ale to nie wiem

    Czekamy niezastąpiony kolego Wojtku z niecierpliwością :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-11-21 07:44:57
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ten plugin należy znaleźć w nowszej wersji jeśli z systemami Vista/W7 ta
    > nie działa prawidłowo.
    > Prawdopodobnie opublikuję ją na mojej nowej stronie, ale to nie wiem
    > kiedy.

    A czy da się zrealizować sytuację odwrotną, czyli podpiąć Notowania 3MAX pod
    MT4 ?. (chciałbym przejrzeć wykresy naszych spólek giełdowych - których z
    moich informacji nie obsługuje żadny broker - pod kątem niektórych
    wskaźników z MT4, których raczej nie znajdę w Amibrokerze).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/