  • 11. Data: 2011-11-18 10:14:45
    Temat: Re: Znamy już skład rządu - jutro expose i zapowiedzi reform
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:ja52tc$nvl$1@usenet.news.interia.pl...

    > Dla ciebie to brednie, a dla 1/3 głosujących w ostatnich wyborach
    > śmiertelnie ważna sprawa ....

    1/3?????
    jakim cudem

  • 12. Data: 2011-11-18 10:15:29
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Na szczęście dla Polski ta 1/3 głosujących w ostatnich wyborach nie
    > doczekała
    > się zwycięstwa koalicji PIS-o.Rydzyk.

    bo nie ma takiej

    jezt koalicja zbynia z tadziem

    z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 13. Data: 2011-11-18 10:16:25
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > 1/3?????
    > jakim cudem

    Mniej więcej, darujmy sobie Skipp te oblicznia ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2011-11-18 10:23:09
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    co ty za w ogóle endriu wciskasz jakieś kity
    robicie partię ultraprawicową z zamiarem wejścia do sejmu, i to jest z
    waszego punktu widzenia logiczne i zrozumiałe
    po co te kity z socjalizujacym pisem itp
    nie obczajam
    widać taka strategia podparcia się o coś, byle co ale aby pasowało

    :)))

  • 15. Data: 2011-11-18 10:24:21
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    > Mniej więcej, darujmy sobie Skipp te oblicznia ...

    chodziło ci że 1/3 głosowała na pis, czy że 1/3 wierzy w zamach?

  • 16. Data: 2011-11-18 19:12:20
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > chodziło ci że 1/3 głosowała na pis, czy że 1/3 wierzy w zamach?

    Róznica pomiedzy nami jest taka, że obydwaj zdajemy sobie sprawę, że był to
    prawdopodobnie zamach ekipy której trzon - prawdopodobnie związany m.i.n. z
    rosyjskim wywiadem - zawiązywał się jeszcze podczas "Nocnej zmiany"...:

    http://www.youtube.com/watch?v=K0HVlVNgK0U&feature=p
    layer_detailpage#t=59s

    "[...] Zdrastwujtie [...]".

    http://www.youtube.com/watch?v=K0HVlVNgK0U&feature=p
    layer_detailpage#t=367s

    "[...] Przyjaciele budcie zdrowi [...]".

    ..., (a bezpardonowe kłamstwa których pseudominister nie stara się już nawet
    ukrywać:

    POGARDA (Mgła 2) film Marii Dłużewskiej i Joanny Lichockiej 4/4
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=-a55CvGdjTY#t=351s

    "[...] Czy był wrak samoloty cięty - Nic mi na ten temat nie wiadomo aby
    wrak był cięty. Nic mi nie wiadomo aby srona rosyjska systematycznie
    niszczyła dowody [...]".

    ...tylko mnie w tej tezie utwierdzają), z ta tylko róznicą, że ja w imię
    ludzkiej uczciwości się dojść do prawdy i dostrzegam dziwny permamentny brak
    elementarnych czynności proceduralno-dochodzeniowych związanych ze
    śledztwem które towarzyszą tego tupu zdarzeniom lotniczym, a ty w imię
    antykaczyzmu którego swoją osobą reprezentujesz i swojej niechęci a wręcz
    nienawiści do rozgłośni toruńskiej która związana jest z środowiskiem PiS,
    starasz sie tą prawdę swoimi głupkowatymi komentarzami szkrzętnie zacierać

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2011-11-18 19:25:07
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > starasz sie tą prawdę swoimi głupkowatymi komentarzami szkrzętnie zacierać

    Tabletki!!! Kuchrrrrwa, Endriu, mówiłem już Ci : TA-BLE-TKI !!!

    --
    marfi

  • 18. Data: 2011-11-18 19:32:18
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Tabletki!!! Kuchrrrrwa, Endriu, mówiłem już Ci : TA-BLE-TKI !!!

    A oc pogorszyło ci się ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2011-11-18 19:44:27
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    > A oc pogorszyło ci się ?.

    oc trzeba platit

  • 20. Data: 2011-11-18 19:52:28
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > A oc pogorszyło ci się ?.

    Pracujesz w ubezpieczalni? Bo OC chyba wyższe niż w 2010?

    --
    marfi