  • 1. Data: 2002-05-08 12:33:00
    Temat: Znajdowanie adresow bankow/bankomatow w necie
    Od: "Lucas" <l...@p...com>

    Czy jest gdzies takie miejsce w sieci, gdzie
    mozna znalezc adres banku lub bankomatu,
    ale w taki sposob jak przez WAP, tzn. w najblizej jakiegos
    konkretnego miejsca (niekoniecznie w konkretnej
    miejscowosci).

    --
    Lucas ):-0
    l...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-05-08 12:46:02
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Lucas"
    > Czy jest gdzies takie miejsce w sieci, gdzie
    > mozna znalezc adres banku lub bankomatu,

    np. na http://www.wabank.pl/bankomaty.html
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-05-08 12:55:13
    Od: "Witek." <w...@w...pl>

    >Użytkownik "Lucas"
    >
    >np. na http://www.wabank.pl/bankomaty.html
    >*** blad ***

    lub też http://www.karty.pl/wykaz/woj.htm

    Witek.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-05-08 15:58:58
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    > Użytkownik "Lucas"
    >
    > np. na http://www.wabank.pl/bankomaty.html
    > *** blad ***

    niestety ten wykaz jest psiakis "aktualny inaczej"

    np. bankomat Euronetu na stacji BP w Krakowie ul. Wadowicka 4 (najbliższy
    dla mnie) już od kilku mc nie istnieje pod tym adresem :-(

    no i podział na dzielnice Krakowa też jest niedoskonały - w pełnym spisie
    dla całego Krakowa istnieją bankomaty - a po wpisaniu dzielnicy (w której te
    bankomaty się znajdują) część z nich nie jest wyświetlana

  • 5. Data: 2002-05-08 16:16:26
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Luzak" <

    > niestety ten wykaz jest psiakis "aktualny inaczej"

    dobra, to sprobuj
    http://bankowy.wp.pl/kartyd.html?POD=3
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-05-08 18:47:37
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    > Użytkownik "Luzak" <

    > dobra, to sprobuj
    > http://bankowy.wp.pl/kartyd.html?POD=3
    > *** blad ***

    http://bankowy.wp.pl/kartyd.html?POD=6&a_id=8160

    cóż mój ulubiony bankomat Kraków Wadowicka 4 (stacja BP) w tym spisie
    również istnieje

    (darzyłem go prawie uczuciem, bo miałem go 500 m od domu, a teraz muszę
    gonic 4 km do następnego), dlatego dla mnie to wyznacznik aktualności spisu

  • 7. Data: 2002-05-08 22:11:03
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Luzak wrote:

> [...]
    > gonic 4 km do następnego), dlatego dla mnie to wyznacznik aktualności spisu

    Parę miesięcy temu zwróciłem uwagę na statystyczny charakter wykazów
    bankomatów - zgodne z publikowanymi listami jest więcj niż 90%
    lokalizacji - jednak dla kogoś, komu zależy na konkretnej lokalizacji, a
    jej nie ma, jest to całe 100%. Jako przykład podałem bankomat w Geant
    Gdańsk - na liście całodobowy, w rzeczywistości jest całodobowy, pod
    warunkiem włamania się do supermarketu. O ile mie pamięć nie myli, jedna
    z osób, guru tej listy, której ze względów zawodowych nie wypada już
    pisać, odszczeknęła się w sposób bardzo niemerytoryczny. Moja sugestia
    jest taka, że listy bankomatów są elementem marketingowej strategii:
    "popatrz, jesteśmy wszędzie", natomiast rzetelność i aktualność ich
    zawartości urąga zawodowi bankiera.

    Dogbert

  • 8. Data: 2002-05-09 09:38:31
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Luzak"
    > cóż mój ulubiony bankomat Kraków Wadowicka 4 (stacja BP) w tym spisie
    > również istnieje

    to poszukaj na
    http://www.europay.com/atm_locator/plsql/atm_browser
    .startup
    w Krakowie pokazuje 168 bankomatow ale po 5 sztuk
    *** blad ***