  • 1. Data: 2002-05-08 12:25:48
    Temat: Mutli - kolejne w Wawie i Toruniu
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "MultiBank - Pion Bankowości Detalicznej BRE Banku SA uruchomił przy ulicy
    Kijowskiej 1 trzecie Centrum Usług Finansowych w Warszawie. Dzisiaj Centrum
    zostało otwarte także w Toruniu przy ulicy Chełmińskiej 21. Centra Usług
    Finansowych są otwarte w godzinach: 8.30 - 19.30.
    MultiBank jest pierwszym bankiem wirtualnym posiadającym sieć placówek.
    Obecnie dysponuje kilkoma placówkami, zlokalizowanymi w głównych miastach
    kraju: w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Poznaniu, Bydgoszczy, Wrocławiu,
    Gdyni oraz Toruniu.
    Filozofia MultiBanku oparta jest na wielokanałowym dostępie do konta z
    wykorzystaniem placówek, Internetu, multilinii, telefonu komórkowego, usługi
    SMS i WAP.
    Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do
    multilinii, web kiosku, bankomatu i wrzutni depozytowej.
    Do końca roku BRE Bank planuje uruchomić 22 placówek typu Centrum Usług
    Finansowych. (AN)"

    Za wp.pl

  • 2. Data: 2002-05-08 12:42:28
    Temat: Re: Mutli - kolejne w Wawie i Toruniu
    Od: "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik <m...@m...net> napisał(a):

    > "MultiBank - Pion Bankowości Detalicznej BRE Banku SA uruchomił
    > przy ulicy Kijowskiej 1 trzecie Centrum Usług Finansowych w
    > Warszawie.

    Widziałem już w piątek. Dopiero teraz otworzyli, czy press release
    z opóźnieniem?

  • 3. Data: 2002-05-08 12:45:38
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Widziałem już w piątek. Dopiero teraz otworzyli, czy press release
    > z opóźnieniem?

    Wg artykulu teraz.

  • 4. Data: 2002-05-08 14:51:07
    Temat: Odp: Mutli - kolejne w Wawie i Toruniu
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Czy oni sie gdzies oglaszaja, ze zatrudnia pracowników?
    Aga
    Użytkownik minik <m...@m...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abb6or$d3l$...@n...onet.pl...

  • 5. Data: 2002-05-08 15:24:49
    Od: "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik <a...@i...pl> napisał(a):

    > Czy oni sie gdzies oglaszaja, ze zatrudnia pracowników?

    Na www.multibank.pl coś było.

    --
    Konrad Brywczyński
    http://www.brywczynski.tk/

  • 6. Data: 2002-05-08 15:55:06
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:abb5jl$am7$1@news.onet.pl...

    [...]

    Kurde, a kiedy na warszawskim Mokotowie ? Do Srodmiescia mam sie tluc czy na
    Prage ?

  • 7. Data: 2002-05-08 19:52:35
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Czy oni sie gdzies oglaszaja, ze zatrudnia pracowników?
    > Aga

    W ogloszeniach? =)