    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Znajdowanie adresow bankow/bankomatow w necie
    Date: Thu, 09 May 2002 00:11:03 +0200

    Luzak wrote:

    > http://bankowy.wp.pl/kartyd.html?POD=6&a_id=8160
    >
    > cóż mój ulubiony bankomat Kraków Wadowicka 4 (stacja BP) w tym spisie
    > również istnieje
    >
    > (darzyłem go prawie uczuciem, bo miałem go 500 m od domu, a teraz muszę
    > gonic 4 km do następnego), dlatego dla mnie to wyznacznik aktualności spisu

    Parę miesięcy temu zwróciłem uwagę na statystyczny charakter wykazów
    bankomatów - zgodne z publikowanymi listami jest więcj niż 90%
    lokalizacji - jednak dla kogoś, komu zależy na konkretnej lokalizacji, a
    jej nie ma, jest to całe 100%. Jako przykład podałem bankomat w Geant
    Gdańsk - na liście całodobowy, w rzeczywistości jest całodobowy, pod
    warunkiem włamania się do supermarketu. O ile mie pamięć nie myli, jedna
    z osób, guru tej listy, której ze względów zawodowych nie wypada już
    pisać, odszczeknęła się w sposób bardzo niemerytoryczny. Moja sugestia
    jest taka, że listy bankomatów są elementem marketingowej strategii:
    "popatrz, jesteśmy wszędzie", natomiast rzetelność i aktualność ich
    zawartości urąga zawodowi bankiera.

    Dogbert