    From: "bwwald" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiany danych w mBanku
    Date: Mon, 16 Sep 2002 10:14:39 +0200

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:am42rf$f9a$1@news.onet.pl...
    > pisemnie
    >
    > Nic podobnego. Podczas rozmowy aktywującej Teleserwis można zmienić numer
    > telefonu - od ręki. Sprawdzone empiryczne przez kilku znajomych.

    Ja empirycznie sprawdziłem pierwszy sposob.
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=174
    75&t=17422

    Drugi sposob podaje za pracownikiem mBanku (przepraszam modempwcow :-)):
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=174
    30&t=17422

    "Autor: Wojciech Bolanowski (Intranet ...)
    Data: 01-12-27 15:58
    jadde napisał(a):
    >Jestem klientem mBanku od dawna, powiedzmy od roku (użytkuje
    > kanał mLinii i internet), i zmieniam telefon (np rezygnuję z
    > TPSA na rzecz ElNet, co pociaga za sobą zmianę numeru). Te
    > zmiany telefonu muszę zgłosić pisemnie, czy tez wystarczy
    > zadzwonić do mLinii i po zweryfikowaniu mojej osoby zmienić
    > te dane?

    wtedy są dwie drogi:
    albo zdążysz zglosić to przez "stary" telefon i wtedy zmiana bedzie wymagała
    oddzwonienia przez mBank na stary numer
    albo zgłosisz zmianę pisemnie, jesli stary telefon juz nie jest aktualny
    Oczywiście na każdym etapie nastepuje kontrolna powtórna identyfikacja
    rozmówcy"

    Być moze cos sie zmienilo od wtedy, albo mowimy o zmianie numeru przy
    aktywacji i reaktywacji IVR, majacej inne procedury (?)

    Pozdrawiam,
    Waldek