  • 1. Data: 2002-09-15 05:53:31
    Temat: Szukam strony-platformy, bazy danych z nieruchomosciami
    Od: "Adam Gunia" <a...@f...de>

    Witam.

    Jestem zdania, ze to odpowiednia grupa, bo nieruchomosci to i objekty
    inwestycyjne, a innej grupy ns ten temat nie znalazlem.

    Szukam strony-platformy, bazy danych z nieruchomosciami. Glownie Mazury.
    Grupy na ten temat nie znlazlem.
    W niemczech istnieje co w stylu www.immoscout.de (tylko dla porownania
    podaje, zadna reklama)

    Czy jest jakis taki odpowiednik na polske? Albo jakas baza?

    Nieruchomosci z Mazur glownie mnie interesuja.

    Zna ktos jakies dobre zasoby (strony) internetowe?

    Moze nawet oferty jakis bankow? Banki przynajmniej niemieckie maja w ofercie
    i nieruchomosci.

    Chodzi mi o jakas strone, gdzie jest wszystko razem. Platforma-baza danych.

    Jakos szukalem w www.google.com jako wyszukiwarce, ale nic tkiego nie
    znalazlem. Pare witryn moze tylko od jakis malych biur nieruchomosci z mala
    oferta, o ile te strony byly aktualne.

    Czy nic nie bije gazety Kontakt w polsce?

    Pozdrawiam
    Adam G

  • 2. Data: 2002-09-15 10:01:24
    Od: "Marcin" <j...@h...pl>

    nieruchomosci... hmmm nie wiem czy beda tam mazury ale np www.m2m.pl

  • 3. Data: 2002-09-16 08:54:42
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>

    > Jestem zdania, ze to odpowiednia grupa, bo nieruchomosci to i objekty
    > inwestycyjne, a innej grupy ns ten temat nie znalazlem.

    Zdecydowanie polecam
    http://www.gratka.pl/dom

    tysiące ofert

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."