  • 11. Data: 2002-09-20 08:40:51
    Temat: Re: Zly numer konta?
    Od: g...@p...onet.pl

    > Ma znaczenie.
    > Tyw wiesz co wpisales, ale nie wiesz co wyslal nadawca...;-)

    > Rozumiem, ze nie masz rachunku w Pekao, wiec rzucam pytanie do wszystkich:
    > Czy ktos slyszal, aby Pekao SA oglaszalo zmiane numeracji rachunkow? Skoro
    > nadawca znal obie formy numeracji to zapewne tak, ale moze jakies
    > szczegoly...

    Za grosz wiary i same błedne wnioski :)
    Po pierwsze ten sam przelew, miesiac wcześniej przechodził bez problemów
    Po drugie mam konto w Peaka Sa i tenże bank poinformował mnie o zmianie
    numeracji rachunku (pocztą -mniej więcej pod koniec lipca) z tym że obie
    numeracje miały być równorzędne przez jakiś czas.

    Sprawca zamieszanie jest w moim przypadku Peako Sa i
    nadawca jest bez znaczenia ;)

    pozdr
    Grzesiek