  • 1. Data: 2002-09-19 03:48:34
    Temat: [Mastercard] - totalna porażka
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Witam

    Ostatnio było o tym na grupie, ale mi do wczoraj jakoś się udawało.

    Miejsce akcji - HYPERNOVA w Bolesławcu dnia 18.09.2002
    W roli głównej - Citi Mastercard
    Kasa w markecie - do zapłaty 21,20 - autoryzacja 30 sekund - POS Polcardu,
    dla mnie zaskoczenie, 1 autoryzacja w tym sklepie od 10 miesięcy - myślę
    zdarza się.

    Kasa w aptece (tez w Hipernovej) - do zapłaty 32,00 - autoryzacja 3 minuty -
    POS Pekao S.A. - pomyślałem jak pech to pech

    Kasa w kwiaciarni (też w Hipernovej) - do zapłaty 18,50 - autoryzacja 2
    minuty - POS e-Service - chyba trzeba zabierać swoje zabawki i iść do innej
    piaskownicy. VISA RULEZ.

    A jeszcze do soboty karta śmigała jak odrzutowiec...

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl