  • 1. Data: 2002-09-19 07:31:56
    Temat: Lukas w dół o 0,5 p.p.
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Od dzisiaj mniej więcej wszystko:
    http://lukas.com.pl/oferta_tabele_oproclokat.asp
    http://lukas.com.pl/oferta_tabele_oprockont.asp

  • 2. Data: 2002-09-19 08:44:03
    Temat: Re: Lukas w dół o 0,5 p.p.
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Od dzisiaj mniej więcej wszystko:

    Lokaty i Pro o 0,5 pp ale e-konto spadlo o 1,5 pp !!!

  • 3. Data: 2002-09-19 09:15:51
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wilczek wrote:

    > Lokaty i Pro o 0,5 pp ale e-konto spadlo o 1,5 pp !!!

    Jestes pewien? Mi sie zdaje, ze bylo 4% a teraz jest 3.5%.

  • 4. Data: 2002-09-19 09:37:01
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > Jestes pewien? Mi sie zdaje, ze bylo 4% a teraz jest 3.5%.

    Było 4,5 a jest 3,5 - spadło o 1.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2002-09-19 10:03:31
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Było 4,5 a jest 3,5 - spadło o 1.

    :)))))
    No dzięki, że nas pogodziłaś - ale to śmieszne, ja mówię 0,5, Wilczek 1,5, a
    prawda leży pośrodku :)

    Przepraszam za dezinformację, ale mam tylko Pro i mało śledzę pozostałe.

  • 6. Data: 2002-09-19 10:13:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Czyli wyraznie widac, ze Lukas odchodzi od tego konta i niedlugo bedzie
    mniej atrakcyjne od tych nowo wprowadzonych :)

  • 7. Data: 2002-09-19 10:48:08
    Od: g...@p...gazeta.pl

    >Lukas odchodzi od tego konta i niedlugo bedzie
    > mniej atrakcyjne od tych nowo wprowadzonych :)

    W jakim sensie? Na razie wszystkie poza Pro mają po 3,5. Co będzie dalej?
    Pażywiom uwidim- jak mówią Francuzi ;-)))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2002-09-19 10:54:39
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > W jakim sensie? Na razie wszystkie poza Pro mają po 3,5. Co będzie
    > dalej? Pażywiom uwidim- jak mówią Francuzi ;-)))

    Gwoli ścisłości, Lokacyjne ma 0% ;)

  • 9. Data: 2002-09-19 10:58:30
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > Gwoli ścisłości, Lokacyjne ma 0% ;)

    Ok 1:1 ;-))))))))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2002-09-19 11:09:15
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Glenn wrote:

    ;-)
    Ale tam to nie było fair, bo tego 0% Lukas nie raczy ujawniać na liście
    oprocentowań, więc moja wpadka była większa.

    pozdrawiam
    Robert