    From: MP <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Złodzieje w mBanku? w Euronecie ?
    Date: Mon, 20 Sep 2004 09:25:15 +0200

    Witam
    Wypłacałem pieniądze z bankomatu w Gdańsku, na ulicy Długiej koło kina.
    Zaaferowany brakiem jednej z kart dłużej grzebałem w portfelu i bankomat
    schował wysunięte 200zł (już ich dotykałem, dobrze że nie obcieło mi
    palców). Nic to myślę, transakcja nie doszła do skutku, wyjaśni się.
    Dzwonię na mlinię, mlinka mówi czekać jak obsłużą automat i pieniązki
    wrócą, do tego czasu nie bedą zaksięgowane a zablokowane (czas-max 9
    dni). Na drugi dzień patrzę w system, pieniądze jednak zeszły. Czyli
    dostali informacje że transakcja się odbyła, pomimo że 200 zł nie
    zostało wydane. Po mojej interwencji w mlinii okazało się że wg nich
    pieniądze zostały wydane i operacja została tak zaksięgowana. Jak to
    możliwe ? Jedyny logiczny wniosek to taki, że obsługa bankomatu UKRADŁA
    nadwyżkę pieniędzy. Oczywiście złożyłem reklamację - teraz na
    wyjaśnienie mam czekać 90 dni !!!!!!!! Przeciez do tego czesu obsługa
    zdązy wyczyścić wpisy, skasować to co rejestrowała kamerka albo popsuć
    bankomat. Pierwszy raz mam taką scysję z mBankiem, ale jeżeli to się nie
    wyjaśni, rezygnuje z złodziejskiego banku, ewentualnie banku który
    korzysta ze złodziejskich firm. Ile takich przekretów musi być w skali
    kraju?
    Pozdrawiam
    MP