  • Data: 2004-09-20 16:56:09
    Temat: Re: Złodzieje w mBanku? w Euronecie ?
    Od: "yoan" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MP" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:2r7eprF16ku69U1@uni-berlin.de...
    > Witam
    > Wypłacałem pieniądze z bankomatu w Gdańsku, na ulicy Długiej koło kina.
    > Zaaferowany brakiem jednej z kart dłużej grzebałem w portfelu i bankomat
    > schował wysunięte 200zł (już ich dotykałem, dobrze że nie obcieło mi
    > palców). Nic to myślę, transakcja nie doszła do skutku, wyjaśni się.
    > Dzwonię na mlinię, mlinka mówi czekać jak obsłużą automat i pieniązki
    > wrócą, do tego czasu nie bedą zaksięgowane a zablokowane (czas-max 9
    > dni). Na drugi dzień patrzę w system, pieniądze jednak zeszły. Czyli
> [...]

    ja również skomentuję
    obsługuję bankomat w pracy ( w banku) na codzień. Człowiek podchodząc
    do bankomatu ma 100 innych ciekawych rzeczy do zrobienia niż odebranie
    pieniędzy.
    Pieniądze czekają a klient nie odbiera... więc zrzucają się do kasety
    zrzutowej.
    Zawsze schodzą z rachunku bo wyszły z kaset. Więc składamy reklamację,
    bank jak rozliczy bankomat i pieniądze w odpowiedniej kwocie znajdą się w
    kasecie zrzutowej zwróci na rachunek klientka z datą waluty wypłacanej
    kwoty.
    Koniec