  • 21. Data: 2004-01-20 01:53:41
    Temat: Re: Złe kredyty banków
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Przedstawia - siecia placowek i klientami.

    Nie watpie. Jednakze taka argumentacja raczej nie robi wrazenia
    na (potencjalnym lub aktualnym) wlascicielu - liczy sie bilans,
    a nie jedna jego strona.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 22. Data: 2004-01-20 06:20:58
    Od: t...@p...onet.pl

    > KB ma sie na prawde fatalnie :)
    > Marcin Nowakowski

    Jeżeli tak sądzisz, to podaj więcej szczegółów. Informacja o wielkości strat
    (rezerwy) oraz ich przyczynach są powszechnie znane. Co więc DODATKOWO
    uzasadnia Twoje stwierdzenie. Inni też chcieli by się dowiedzieć.
    Pozdrowienia Tensor1

  • 23. Data: 2004-01-20 18:48:37
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-20 07:20, Użytkownik t...@p...onet.pl napisał:

    > Jeżeli tak sądzisz, to podaj więcej szczegółów.

    Wiem tylko ze KB chce sie pozbyc czesci placowek.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 24. Data: 2004-01-20 18:49:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-19 20:44, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Przedstawia - siecia placowek i klientami.

    Jesli chodzi o siec, to KB (pewne, ale nie potwierdzone oficjalnie
    zrodlo) bedzie sie pozbywalo sukcesywnie placowek.

  • 25. Data: 2004-01-21 10:06:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> wrote:
    > Wiem tylko ze KB chce sie pozbyc czesci placowek.

    No i?
    Przeciez tak robi czesc bankow - zamyka nierentowne placowki. I myslisz, ze
    to upowaznia, zeby pisac, ze ma sie fatalnie?
    Phi

  • 26. Data: 2004-01-21 10:17:41
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in message

    > No i?
    > Przeciez tak robi czesc bankow - zamyka nierentowne placowki. I myslisz, ze
    > to upowaznia, zeby pisac, ze ma sie fatalnie?
    > Phi

    No pewnie tylko $1mld do tylu ....phi

  • 27. Data: 2004-01-21 18:54:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-21 11:06, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Przeciez tak robi czesc bankow - zamyka nierentowne placowki. I myslisz, ze
    > to upowaznia, zeby pisac, ze ma sie fatalnie?

    Nie, no maja sie fantastycznie :)