eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2013-07-29 22:57:14
    Temat: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
    Od: Anbu <a...@p...onet.pl>

    Witam!
    Dwa dni przed wyjazdem na wakacje podjąłem próbe podjęcia gotówki z bankomatu
    Globalcash - niestety próba była nieudana - bankomat po "dłuższym namyśle"
    napisał : "przekroczono limit czasowy " i pieniędzy nie wydał. Następnego
    dnia dokonałem wypłaty w innym bankomacie.
    Po przyjeździe na miejsce wypoczynku sprawdziłem, że na rachunku
    widnieje obciążenie w wysokości kwoty niepodjętej w pierwszym bankomacie.
    Udało mi się dodzwonić na infolinię Getnionline, gdzie powiedziano mi,
    że reklamację można złożyć po 7 dniach roboczych od transakcji,
    a w międzyczasie sprawa powinna się wyjaśnić i niepobrane z bankomatu
    pieniądze powinny wrócić na konto. Ponieważ kiklakrotnie w innych bankach
    miałem sytuacje, że bankomat odmawiał wypłaty, pojawiała się blokada, która znikała
    za kilka dni - przyjąłem wyjaśnienia.
    Po 7 dniach okazało się, że obciążenie pozostało i zostało zaksięgowane - a na koncie
    zostało kilkanaście zł.
    Kolejny telefon na infolinię w celu złożenia reklamacji. Okazuje się jednak, że
    reklamacja nie może być złożona telefonicznie ( jak np w ING), a tylko pisemnie
    na specjalnym formularzu, który trzeba ściągnąć ze strony banku, wydrukować
    wypełnić, zeskanować, przesłać mailem na adres który nie jest podany na stronach
    banku, a następnie wysłać listem do banku. Więcej warunków nie znam bo szlag mnie
    trafił i rozłączyłem się.
    Nasuwa mi się teraz tylko taka refleksja: dyskutujemy tu na grupie i szukamy
    najkorzystniejszch możliwości pomnażania swoich pieniędzy kierując się głownie
    wysokością oprocentowania. Teraz widzę, że należy zwracać też uwagę na sposób
    załatwiania reklamacji przez bank i ogólnie podejście do klienta. Jak długo trzeba
    potem oszczędzać na lokacie aby odrobić straty spowodowane koniecznością
    złożenia reklamacji, szczególnie gdy jest się poza miejscem zamieszkania i pewne
    rzeczy są trudniej dostępne, lub funkcjonują wolniej - np kartka pocztowa z
    życzeniami nie doszła jeszcze do domu choć minął tydzień - rozumiem, że zlistem do
    banku będzie podobnie, lub gorzej.
    Napiszcie o swoich doświadczeniach ze sposobem załatwiania reklamacji
    w innych bankach, bo chyba trzeba będzie poszykać innego banku.
    Będę również wdzięczny za informację co robić gdy pierwsza reklamacja nie zostanie
    uznana.
    Pozdrawiam wszystkich pracujących i tych co na urlopach.


  • 2. Data: 2013-07-30 02:14:07
    Temat: Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 13:57:14 -0700 (PDT), Anbu napisał(a):
    > Nasuwa mi się teraz tylko taka refleksja: dyskutujemy tu na grupie i
    > szukamy najkorzystniejszch możliwości pomnażania swoich pieniędzy
    > kierując się głownie wysokością oprocentowania. Teraz widzę, że
    > należy zwracać też uwagę na sposób załatwiania reklamacji przez
    > bank i ogólnie podejście do klienta.

    Po prostu - jedni szukaja dobrej lokaty dla swoich oszczednosci, a
    inni wygodnego konta do codziennego zycia.

    > Jak długo trzeba potem
    > oszczędzać na lokacie aby odrobić straty spowodowane koniecznością
    > złożenia reklamacji, szczególnie gdy jest się poza miejscem
    > zamieszkania i pewne rzeczy są trudniej dostępne, lub funkcjonują

    Ale pierwszej grupy moze to nie dotyczyc, a im wieksza kwota
    oszczednosci, tym reklamacja relatwnie tansza.

    > wolniej - np kartka pocztowa z życzeniami nie doszła jeszcze do
    > domu choć minął tydzień - rozumiem, że zlistem do banku będzie
    > podobnie, lub gorzej.

    Hm, w zasadzie nie ma powodu aby list po Europie szedl dluzej niz 4
    dni. No ale sie czasem zdarza dluzej.

    A ryzyko w kazdym podobne :-)

    J.


  • 3. Data: 2013-07-30 07:26:51
    Temat: Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>


    Użytkownik "Anbu" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c1d96f12-eda7-4663-b084-bb7cf2ef583b@googlegrou
    ps.com...

    >Będę również wdzięczny za informację co robić gdy pierwsza reklamacja nie
    >zostanie uznana.
    >Pozdrawiam wszystkich pracujących i tych co na urlopach.

    He he ... na pocieszenie dodam że taka sama chora procedura
    dotyczny zamknięcia rachunku, bo sam to przerabiałem
    - więc nie wszystko jeszcze stracone ;)

    Przyznaje ze mnie tak wq...li w tym _para-banku_, że z dzika rozkoszą
    wybierałem ze spółdzielczego bankomatu regularnie codziennie 10 zł
    dopóki r-k nie został zamkniięty ;P










  • 4. Data: 2013-07-30 09:03:22
    Temat: Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 07:26:51 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
    > Użytkownik "Anbu" <@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > news:c1d96f12-eda7-4663-b084-bb7cf2ef583b@googlegrou
    ps.com...
    >
    >
    >
    > >Będę również wdzięczny za informację co robić gdy pierwsza reklamacja nie
    >
    > >zostanie uznana.
    >
    > >Pozdrawiam wszystkich pracujących i tych co na urlopach.
    >
    >
    >
    > He he ... na pocieszenie dodam że taka sama chora procedura
    >
    > dotyczny zamknięcia rachunku, bo sam to przerabiałem
    >
    > - więc nie wszystko jeszcze stracone ;)
    >
    >
    >
    > Przyznaje ze mnie tak wq...li w tym _para-banku_, że z dzika rozkoszą
    >
    > wybierałem ze spółdzielczego bankomatu regularnie codziennie 10 zł
    >
    > dopóki r-k nie został zamkniięty ;P

    Ktoś kiedyś pisał o codziennym wysyłaniu kilkunastu przelewów po parę groszy do
    różnych banków. Podobno dość szybko odpisali na reklamację i prosili o zlikwidowanie
    tych zleceń...


    pzdrwm
    luc

    'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)




  • 5. Data: 2013-07-30 11:53:03
    Temat: Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
    Od: Glaukon <r...@g...com>


    > Pozdrawiam wszystkich pracujących i tych co na urlopach.

    Pasjonujaca historia. Nie rozumiem tylko, jak mozna powierzyc biezaca plynnosc firmie
    Getinonline ;)


  • 6. Data: 2013-07-30 11:56:15
    Temat: Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Glaukon" 7...@g...co
    m

    > Pozdrawiam wszystkich pracujących i tych co na urlopach.

    : Pasjonujaca historia. Nie rozumiem tylko, jak mozna
    : powierzyc biezaca plynnosc firmie Getinonline ;)

    W każdej bitwie są ludzie idący na czele, na pierwszej
    linii i ci, którzy chowają się za plecami innych ludzi. ;)
    Ja wolę nie zaczynać współpracy z klonami. :) Ale, jak
    widać, są śmiałkowie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 7. Data: 2013-08-02 16:28:32
    Temat: Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
    Od: Anbu <a...@p...onet.pl>

    Witam!
    Na szczęście dziś sprawdziłem (piątek) i pieniądze wróciły na konto.


  • 8. Data: 2013-08-02 17:31:39
    Temat: Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Anbu" 2...@g...co
    m

    : Na szczęście dziś sprawdziłem (piątek) i pieniądze wróciły na konto.

    IMO mogliby dać Tobie coś na otarcie łez.
    Choćby podwyższenie % na lokacie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1