eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash › Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.bbs-scene.org!border4.nntp.dca.giganew
    s.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <c...@g...com>
    Date: Tue, 30 Jul 2013 02:14:07 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 29
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1375143247 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1258 82.143.187.50:61944
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:594536
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 13:57:14 -0700 (PDT), Anbu napisał(a):
    > Nasuwa mi się teraz tylko taka refleksja: dyskutujemy tu na grupie i
    > szukamy najkorzystniejszch możliwości pomnażania swoich pieniędzy
    > kierując się głownie wysokością oprocentowania. Teraz widzę, że
    > należy zwracać też uwagę na sposób załatwiania reklamacji przez
    > bank i ogólnie podejście do klienta.

    Po prostu - jedni szukaja dobrej lokaty dla swoich oszczednosci, a
    inni wygodnego konta do codziennego zycia.

    > Jak długo trzeba potem
    > oszczędzać na lokacie aby odrobić straty spowodowane koniecznością
    > złożenia reklamacji, szczególnie gdy jest się poza miejscem
    > zamieszkania i pewne rzeczy są trudniej dostępne, lub funkcjonują

    Ale pierwszej grupy moze to nie dotyczyc, a im wieksza kwota
    oszczednosci, tym reklamacja relatwnie tansza.

    > wolniej - np kartka pocztowa z życzeniami nie doszła jeszcze do
    > domu choć minął tydzień - rozumiem, że zlistem do banku będzie
    > podobnie, lub gorzej.

    Hm, w zasadzie nie ma powodu aby list po Europie szedl dluzej niz 4
    dni. No ale sie czasem zdarza dluzej.

    A ryzyko w kazdym podobne :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1