eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash › Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
  • X-Received: by 10.49.70.170 with SMTP id n10mr231602qeu.22.1375131434942; Mon, 29 Jul
    2013 13:57:14 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.70.170 with SMTP id n10mr231602qeu.22.1375131434942; Mon, 29 Jul
    2013 13:57:14 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    cb17no8983qab.0!news-out.google.com!ij2ni119qab.0!nntp.google.com!cb17no8973qab
    .0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 29 Jul 2013 13:57:14 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=176.96.144.227;
    posting-account=qfVWgAoAAADzOX-g65xOSF8ohKFurqWK
    NNTP-Posting-Host: 176.96.144.227
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
    From: Anbu <a...@p...onet.pl>
    Injection-Date: Mon, 29 Jul 2013 20:57:14 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:594529
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Dwa dni przed wyjazdem na wakacje podjąłem próbe podjęcia gotówki z bankomatu
    Globalcash - niestety próba była nieudana - bankomat po "dłuższym namyśle"
    napisał : "przekroczono limit czasowy " i pieniędzy nie wydał. Następnego
    dnia dokonałem wypłaty w innym bankomacie.
    Po przyjeździe na miejsce wypoczynku sprawdziłem, że na rachunku
    widnieje obciążenie w wysokości kwoty niepodjętej w pierwszym bankomacie.
    Udało mi się dodzwonić na infolinię Getnionline, gdzie powiedziano mi,
    że reklamację można złożyć po 7 dniach roboczych od transakcji,
    a w międzyczasie sprawa powinna się wyjaśnić i niepobrane z bankomatu
    pieniądze powinny wrócić na konto. Ponieważ kiklakrotnie w innych bankach
    miałem sytuacje, że bankomat odmawiał wypłaty, pojawiała się blokada, która znikała
    za kilka dni - przyjąłem wyjaśnienia.
    Po 7 dniach okazało się, że obciążenie pozostało i zostało zaksięgowane - a na koncie
    zostało kilkanaście zł.
    Kolejny telefon na infolinię w celu złożenia reklamacji. Okazuje się jednak, że
    reklamacja nie może być złożona telefonicznie ( jak np w ING), a tylko pisemnie
    na specjalnym formularzu, który trzeba ściągnąć ze strony banku, wydrukować
    wypełnić, zeskanować, przesłać mailem na adres który nie jest podany na stronach
    banku, a następnie wysłać listem do banku. Więcej warunków nie znam bo szlag mnie
    trafił i rozłączyłem się.
    Nasuwa mi się teraz tylko taka refleksja: dyskutujemy tu na grupie i szukamy
    najkorzystniejszch możliwości pomnażania swoich pieniędzy kierując się głownie
    wysokością oprocentowania. Teraz widzę, że należy zwracać też uwagę na sposób
    załatwiania reklamacji przez bank i ogólnie podejście do klienta. Jak długo trzeba
    potem oszczędzać na lokacie aby odrobić straty spowodowane koniecznością
    złożenia reklamacji, szczególnie gdy jest się poza miejscem zamieszkania i pewne
    rzeczy są trudniej dostępne, lub funkcjonują wolniej - np kartka pocztowa z
    życzeniami nie doszła jeszcze do domu choć minął tydzień - rozumiem, że zlistem do
    banku będzie podobnie, lub gorzej.
    Napiszcie o swoich doświadczeniach ze sposobem załatwiania reklamacji
    w innych bankach, bo chyba trzeba będzie poszykać innego banku.
    Będę również wdzięczny za informację co robić gdy pierwsza reklamacja nie zostanie
    uznana.
    Pozdrawiam wszystkich pracujących i tych co na urlopach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1