  • 1. Data: 2013-07-29 19:42:44
    Temat: W Banku Meritum nie księgują przelewów?
    Od: assembea <a...@i...pl>

    Na jednym z ich kont oszczędnościowych (4,0%) miałem ok. 3000 PLN. 18 lipca zrobiłem
    przelew natychmiastowy z Synca na kwotę ok. 3000 PLN. No i widać tę kwotę w historii
    rachunku, ale w saldzie - już nie... Mógłbym zrozumieć, że mogły być kłopoty w dniu
    zaksięgowania przelewu w dniu przelewu, ale po tylu dniach???

  • 2. Data: 2013-07-29 20:08:24
    Temat: Re: W Banku Meritum nie księgują przelewów?
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    wyloguj się i zaloguj ponownie;)

  • 3. Data: 2013-07-29 20:34:30
    Od: assembea <a...@i...pl>

    > wyloguj się i zaloguj ponownie;)

    Dzięki za radę, ale nie pomaga :(

  • 4. Data: 2013-07-29 21:23:07
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-07-29 19:42, assembea pisze:
> [...]
    w dniu zaksięgowania przelewu w dniu przelewu, ale po tylu dniach???

    Nie wiem czy oni nie kombinują czegoś z systemem. Zleciłem niedawno
    przelew wewnętrzny ROR-KO i zaksięgowali mi następnego dnia. Odpisali,
    że po 19:00 przelewy wewnętrzne księgują po północy. Oczywiście strata
    odsetek. Dziwi mnie to, bo w innych bankach takie przelewy latają w
    czasie rzeczywistym. A już kuriozum jest fakt, iż ten konkretny przelew
    szedł 4,5 godziny zanim zaksięgowali, gdy nadany z Idei o 8:30 dociera
    przed 11:00 do Meritum. Mało jest chyba banków, w których przelewy
    wewnętrzne idą dłużej niż międzybankowe ;-)

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-07-29 21:40:51
    Od: damian <d...@g...com>

    Dzisiaj rano zrobiłem przelew ing->meritum i do tej pory kasy nie ma.
    W ing przelew zaksięgowany.

  • 6. Data: 2013-07-29 21:49:58
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-07-29 21:40, damian pisze:
    > Dzisiaj rano zrobiłem przelew ing->meritum i do tej pory kasy nie ma.
    > W ing przelew zaksięgowany.

    Ja dziś robiłem Idea-Meritum. Doszło bez problemu. Ok. 11:00-11:15.

    --
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-07-31 20:09:22
    Od: assembea <a...@i...pl>

    Dla porządku - saldo faktycznie "uzupełniło się" po wylogowaniu i zalogowaniu ale w
    godzinach pracy banku... A co, jeśli klient w tych godzinach pracuje, i może
    zalogowywać się tylko wieczorami??? Amatorszczyzna :(