  • 1. Data: 2009-02-13 03:36:11
    Temat: Zebracze Zloto czyli jak kupowac na ebayu, albo i nie.
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=BeggarsGold2.jpg

    Jak napisalem wyzej Srebro to Zloto dla zebrakow na ktorym mozna sie
    ladnie dzisiaj
    oblowic albo dac sromotnie dupy. Mnie sie to przydarzylo, w obie strony.

    * potezny zlocony talerz na scianie, wymiar krolewski bo 12", piekne
    brzegi z muszelkami
    i karbowane. 39 lat stary ale jak nowy bo planujemy wraz ze szlachetnie
    urodzonym moim
    robotnikiem zjesc z niego kartoflanke drewniana lycha aby nie podrapac.
    ok 900 Gm wagi,
    punce krolewskie. Facet usilowal go przez miesiac sprzedac za Ł495, nie
    poszedl. Spuscil stowke
    i dal opcje do zlozenia oferty. Bezczelnie zaoferowalem Ł350- i automat
    przyjal. Czyli kupilem
    jakies Ł50-60 powyzej ceny zlomu a faktycznie za darmo bo tyle wlasnie
    wygralem na gieldzie tutaj.

    ** Talerz obok, w strone obrazu, to slynny Odiot a Paris. Wazy o polowe
    prawie mniej i ja go kupilem
    kiedys w pijanym widzie. Myslalem ze kupuje 6 talerzy a to byl tylko
    jeden. za Ł730. Kurrrrwa!
    Co bylo robic, slowo sie rzeklo, kobylka u plota- jak powiedzial pewien
    szlachcic gruby co jechal do krola
    na skarge. Spotkal po drodze innego grubego szlachcica co wlasnie
    wysadzal lipami jakas alejke.
    Poskarzyl sie grubemu na krola, powiedzial ze mu swego raczego rumaka
    odda, jesli go na dworze przyjmie.
    No i krol go przyjal. Nasz szlachcic patrzy- a to ten sam facet od
    drzewek, odziany w atlasy.
    Jan III Sobieski mu bylo. No i co powiecie teraz Mosci Panie- zapytal
    Krol groznie. Co mam gadac?- odparl
    szlachetka zrezygnowany. SLOWO SIE RZEKLO, KOBYLKA U PLOTA.
    cyt.za Boy-Zelenskim. Powiedzialem juz Mondrusi ze nigdy talerza po
    mojej smierci nie sprzeda .Niech lepiej
    zostawi dla zlodziei.

    *** srebrna lub srebro-podobna Panda. Juz o niej pisalem. Zaplacilem
    EUR64, przesylka darmo ale to ladny szajs
    do przyciazania papierow na wietrze. Albo robienia kaczek na wodzie bo
    plaski. PayPal do mnie napisal, ze
    albo odesle Chinczykowi albo z kompensacji nici. Cwaniacy, przyslali mi
    adres :Chiny, jakis numerek. Tylko tyle.
    To nie jest zaden adres i gdy ja prosze o adres faxem to oni udaja ze
    ich nie ma. Czyli zostalem skopulowany
    bez mydla. Na przyszlosc lepiej polegac na reputacji sprzedawcy a juz
    szczegolnie unikac handlu eBayem
    z Chinczykami. To zolci Zydzi i oni nas przewyzszaja(nawet bialych
    Zydow) w zdolnosciach handlowych w kazdym calu.

    fatso

  • 2. Data: 2009-02-13 13:07:37
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    moze wyslij cokolwiek listem poleconym na ten pseudo adres i z glowy

    tak kazali wyslac, tak wysylasz, masz potwierdzenie ze wykonales ich dyspozycje,
    czekasz na zwrot pieniedzy