  • 1. Data: 2009-02-12 23:55:44
    Temat: Test taki - odpowiedz
    Od: p <p...@g...com>

    Macieks nie zwrocilem wczesniej na to uwagi ale cos w tym co piszesz
    musi byc, przez news.interia.pl twoj post od dawna jest widoczny z
    godzina 23:09, przez grupy dyskusyjne google wciaz jest niewidoczny a
    u mnie godzina 00:54.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-13 00:46:31
    Temat: Re: Test taki - odpowiedz
    Od: "Eizoman" <e...@g...pl>

    Uzytkownik "p" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > musi byc, przez news.interia.pl twoj post od dawna jest widoczny z
    > godzina 23:09, przez grupy dyskusyjne google wciaz jest niewidoczny a

    Male pytanie, kiedys wysylalem posty przez news.onet.pl jednak pod koniec
    grudnia nagle serwer przestal dzialac i musialem przeskoczyc na inny.
    Ktos mial takie same problemy?

  • 3. Data: 2009-02-13 07:22:42
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Eizoman pisze:
> [...]
    >
    > Male pytanie, kiedys wysylalem posty przez news.onet.pl jednak pod koniec
    > grudnia nagle serwer przestal dzialac i musialem przeskoczyc na inny.

    SOA. no1. - u mnie dziala ;). ja posylam z news.onet.pl...

    pozdrawiam
    SlawcioD