  • 1. Data: 2009-02-13 00:22:31
    Temat: 1000pkt. na wig20?
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Czy jest tu ktoś kto obstawia taki scenariusz? Jeżeli przelecimy ostatni
    dołek to chyba nie ma się gdzie zatrzymywać...

    Pozdrawiam,
    --
    Marek

  • 2. Data: 2009-02-13 00:41:28
    Temat: Re: 1000pkt. na wig20?
    Od: "Eizoman" <e...@g...pl>

    Użytkownik "mwojc" <m...@N...lodz.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest tu ktoś kto obstawia taki scenariusz? Jeżeli przelecimy ostatni
    > dołek to chyba nie ma się gdzie zatrzymywać...

> [...]

    Wszystko na to wskazuje, duza krotka pozycja na futures, slabosc zlotowki.
    Z drugiej strony o tym ze euro ma byc po 6 zl wie juz nawet sprzataczka,
    wiec moze w najblizszym czasie zmiana sentymentu do naszej waluty?
    Jesli USA sie wyborni to my rowniez powinnismy dolki bessy utrzymac

    Systemy mechaniczne ktorymi sie posilkuje póki co jednoznacznie pokazują S.

    p.s.
    moja mala prognoza.
    Zamieszanie na rynku walutowym jeszcze do konca lutego. Od marca umacnianie
    zlotowki.
    Dobry moment na kredyty walutowe

  • 3. Data: 2009-02-13 08:21:39
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Eizoman" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mwojc" <m...@N...lodz.pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko na to wskazuje, duza krotka pozycja na futures...

    Sugerujesz, ze pozycja długa jest mniejsza?

  • 4. Data: 2009-02-13 09:01:51
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "Eizoman" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sugerujesz, ze pozycja długa jest mniejsza?

    To jest tak jak ze stwierdzeniem, że "dziś spadało bo wszyscy sprzedawali".
    Sprzedawali a potem palili albo darli. Takie nieprzemyślane chrzany.

  • 5. Data: 2009-02-13 09:07:22
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > moja mala prognoza.
    > Zamieszanie na rynku walutowym jeszcze do konca lutego. Od marca umacnianie

    lepiej kolego bądź czujny... kreski w usa zaczynają się układac w formację
    odbiciową, odbicie może byc bardzo gwałtowne... usdjpy wyraźnie grzeje silniki,
    więc z szortem na naszych futuresach chyba trzeba uważac... z odbiciami na tak
    wdeptanym w ziemie rynku nie ma żartów, jak zaczyna się świrowanie to nie ma
    zmiłuj...

  • 6. Data: 2009-02-13 10:09:12
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > tak
    > wdeptanym w ziemie rynku nie ma żartów, jak zaczyna się świrowanie to nie

    Viper dobrze że jest duza gromadka co cały czas widzi doły.......
    uważam że powolutko ktos ubiera sie w LLLLLLLL
    i niedługo powinna byc korba ale to tak szybko że niektórym urwie jaja.
    Na niektórych spółkach z wig20 robią sie fajne formacje pro wzrostowe.....
    ktos czeka na sygnał......
    Na SP500 na razie boczniak 800-860 pkt jak z tego wyjdą to się zacznie......
    pzdr
    Dars

  • 7. Data: 2009-02-13 10:09:20
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    mwojc pisze:
    > Czy jest tu ktoś kto obstawia taki scenariusz? Jeżeli przelecimy ostatni
    > dołek to chyba nie ma się gdzie zatrzymywać...

    nie w najbliższych 2 latach

  • 8. Data: 2009-02-13 10:10:54
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ktos czeka na sygnał......
    > Na SP500 na razie boczniak 800-860 pkt jak z tego wyjdą to się

    A co sądzisz o PGNiG? Jeśli URE nie obniży taryfy (a tak prognozuje) to
    będzie też chyba dobra jazda w górę (póki co walor jest tak mocno defensywny
    ze przetrzymuje kazda sraczke na W20).
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 9. Data: 2009-02-13 10:12:27
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    viper pisze:

> [...]
    > wdeptanym w ziemie rynku nie ma żartów, jak zaczyna się świrowanie to nie ma

    Odbicie będzie tak gwałtowne jak oczekiwania. A wygłodniały menagment
    chce słodyczy. Ruch będzie niesamowity. Ale może się szybko skończyć.
    jednak 20% powinno się ugrac, choć ktoś tu pisałe o 70% chyba

  • 10. Data: 2009-02-13 10:20:05
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > będzie też chyba dobra jazda w górę (póki co walor jest tak mocno
    > defensywny ze przetrzymuje kazda sraczke na W20).

    No nie wiem czy tak kazdą "sraczke" spadek z 3,9 na 3,4 ....
    ale tutaj jest jako tako wsparcie......
    ja to widze tak......... że to teraz bedzie sie ubijac ......
    no i up.........
    Bardzo duży opór jest na 3,9 juz trzy razy bili w ten sufit i nic.
    Zobacz sobie na PKO BP to jest spółke :)

    pzdr
    Dars