  • 1. Data: 2004-02-05 08:28:02
    Temat: Ranking infolinii / bankolinii.
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Nie wiem czy było, ale tak sobie pomyślałem jak odpowiadałem na posta
    w innym wątku, że coś takiego by się przydało zrobić, choćby z
    ciekawości. Z paroma infoliniami a raczej kanałami dostępu dla
    klientów przez telefon w życiu miałem do czynienia i muszę powiedzieć,
    że różnice są momentami wielkie.

    Co prawda wszystko zależy od tego na jakiego konsultanta się trafi,
    ale po odbyciu paru rozmów z daną bankolinią można wyrobić sobie o
    niej jakąś opinię.

    Moje doświadczenia są takie:

    kartolinia PKO BP, wbrew oczekiwaniom w miare kompetentna, chyba tylko
    jedna konsultantka nie była w stanie mi pomóc bez dokładnego
    nakierowywania jej na to o co mi biega, a po za tym to kompetencja w
    porządku, tyle że niektórzy mogliby być troszkę milsi :). Może dziś
    ich przetestuje, bo chcę zdobyć informację o zwiększaniu limitu na KK
    :).

    Inteligo - chyba najlepsza na jaką dzwoniłem. Mimo, że niekompetencja
    im się czasem zdarzała, to kultura ilinek i ilinków była raczej
    nienaganna, nigdy nie wciskali mi na siłe swoich poglądów ...
    wszystkie kontakty miłe i zakończone załatwieniem sprawy, tyle że
    AFAIR kilka razy musiałem dość długo czekać (kilka minut).

    Mulinia - przeciwieństwo dobrej bankolinii, spotkałem się tylko z
    niekompetencją, niedoinformowaniem o własnych produktach, itp
    podobnymi kwiatkami, co prawda było to w początkowym okresie
    wprowadzania KK, ale niesmak duży pozostał. Po zamieszaniu z moim
    wnioskiem o KK dochodziło nawet do jakiś spięć i mało kulturalnych
    zachowania obsługi telefonicznej ;(. Kilka rozmów przeprowadziłem,
    różne konsultantki, więc nie ma mowy o sporadycznych wpadkach.

    mlinia - nie mam chyba nic do zarzucenia, może oprócz czasem
    zdarzającego się niedoinformowania i nieznajomości własnych (często
    durnych) procedur ... najbardziej wkurzające jest oczekiwanie,
    najdłużej czekałem 11 minut ...

    Korzystałem jeszcze z paru infolinii bankowych, ale to raczej były
    pojedyncze kontakty i może dość trudno na ich podstawie. Choć niestety
    w większości przypadków miałem większe projęcie o produkcje o którym
    chciałem dowiedzieć się czegoś szczegółowego niż pracownik infolinii
    ;((.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2004-02-05 10:24:11
    Temat: Re: Ranking infolinii / bankolinii.
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > w większości przypadków miałem większe projęcie o produkcje o którym
    > chciałem dowiedzieć się czegoś szczegółowego niż pracownik infolinii

    Ja tam jestem bardziej zadowolony z Bankolinii Millennium niz z mLinki. IMHO
    Jakos sie czuje powazniej traktowany i osoby tam pracujace sa bardziej
    zaangazowane w rozwiazanie moich ewentualnych problemow. Pozostalych nie
    znam z wlasnego doswiadczenia.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 3. Data: 2004-02-05 14:31:11
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Lopez napisał:

> [...]
    > Jakos sie czuje powazniej traktowany i osoby tam pracujace sa bardziej
    > zaangazowane w rozwiazanie moich ewentualnych problemow. Pozostalych nie

    Malo dzwonie na infolinie, ale zarowno inteligowa jak i millenijna
    zawsze dzialala OK i zalatwialem to co chcialem. Triche tylko bylo
    zakrecone ustalanie nowego hasla telefonicznego w Inteligo. Zajelo mi to
    prawie pol godziny, ale jakos poszlo. ;-)

    Bartol

  • 4. Data: 2004-02-05 18:01:54
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-05 09:28, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Dentarg wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

> [...]
    > ciekawości. Z paroma infoliniami a raczej kanałami dostępu dla
    > klientów przez telefon w życiu miałem do czynienia i muszę powiedzieć,

    Jak dla mnie, to chcesz zrobićranking poziomu wiedzy pracowników ...
    Temat jaki proponujesz od razu nasuwa mi ranking bardziej techniczny :

    Czy pracująna centralach firmy a, czy firmy b ...
    Jakie słuchawki mają .. Miejsca pracy (boksy, czy przyjazne biurka) ..
    godziny pracy ... melodyjki na "przełączeniach" ... "AUTOMATYCZNE GŁOSY"
    .... i wiele tym podobnych informacji ;) ... O ... czy infolinia
    udostepnia online podgląd na sale operatorów (uwielbiam niektóre pany,
    które udzielając informacji zaciekle grzebiąw nosie ;))

    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?
    e-mail: http://kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 5. Data: 2004-02-05 20:25:07
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 05 Feb 2004 19:01:54 +0100, Stasio Podróżnik na L4
    <b...@p...o2.pl> wrote:

    >Jak dla mnie, to chcesz zrobićranking poziomu wiedzy pracowników ...
    Bo dla mnie infolinia/bankolinia to przede wszystkim ludzie tam
    pracujący, ich wiedzia, kultura i sposób mówienia, itp ...

    pzdr,
    Dentarg

  • 6. Data: 2004-02-05 21:08:57
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-05 21:25, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi

    I wszystko ;)

    ja to widzę troszku inaczej ;)
    Pozdrówka ...

  • 7. Data: 2004-02-07 13:38:48
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Dentarg <d...@i...com> wrote:
    [...]

    Ja miałem jedną miłą przygodę w BGŻ.

    Puściłem przelew przez www, a za godzinę dostałem telefon i nagle zacząłem
    bardzo potrzebować tej kasy. Zadzwoniłem na Infolinię, miła pani obiecała
    oddzwonić i faktycznie za 15 minut dostałem telefon że kasę mam na koncie.
    Niby tak powinno być, ale nie zawsze bank idzie na rękę w takich sytuacjach.
    Wysłałem list z kilkoma miłymi słowami na temat tej pani :)

    W ogóle staram się nie korzystać z Infolinii, bo nie lubię i nie mam
    telefonu stacjonarnego, mam za to stałe łącze. Ale jak już zadzwoniłem do
    Multibanku, to nakładli mi takich samych bzdur jak w oddziale.
    Do mBanku próbowałem się dodzwonić kiedyś w godzinach wieczornych i po pół
    godziny oczekiwania i zrywania połączeń szlag mnie trafił i zrezygnowałem.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm