  • 1. Data: 2014-09-18 23:08:35
    Temat: 2 dyszki od aledrogo ?
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Nie wiem czy bylo cóś na ten temat, bo ostatnio malo regularnie zaglądam
    - aledrogo daje zarobic 2 dychy przy zakupie >50 zeta

    https://kupony.allegro.pl/

    Pozdro

  • 2. Data: 2014-09-19 07:30:40
    Temat: Re: 2 dyszki od aledrogo ?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 18.09.2014 o 23:08, Waldek pisze:
    > Nie wiem czy bylo cóś na ten temat, bo ostatnio malo regularnie zaglądam
    > - aledrogo daje zarobic 2 dychy przy zakupie >50 zeta
    >
    > https://kupony.allegro.pl/

    Ostatnio były jakieś promocyjne kupony przez ich aplikację mobilną i ten
    chyba też taki jest.

    Xenocide

  • 3. Data: 2014-09-19 13:54:29
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > Ostatnio były jakieś promocyjne kupony przez ich aplikację mobilną i ten chyba
    > też taki jest.

    Tak - przy zakupie i platnosci poprzez payu z uzyciem kuponu
    pomniejsza kwote o 20 zeta - wczoraj skorzystalem

    Pozdro

  • 4. Data: 2014-09-21 21:15:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 września 2014 23:08:35 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

    > https://kupony.allegro.pl/
    Ja tam z reguły z "wiśni" nie korzystam bo leniwy jestem ale tu akurat warunki
    banalnie proste a że na Allegro kupujemy sporo to na naszych trzech kontach w ciągu
    ostatnich tygodni parę stówek się zaoszczedziło. Tylko w ten weekend 120zł- 2*po 3
    kupony

  • 5. Data: 2014-09-22 08:59:26
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Kris, 21 wrz 2014 w news:0a1ffe41-8e35-4e8a-ba8e-b51fa679ba21
    @googlegroups.com napisałeś/aś:

    > Tylko w ten weekend 120zl- 2*po 3 kupony

    Wykorzystałeś wcześniejsze kupony i dostałeś nowe - na obecną turę?

    Swoją drogą - po co takie naganianie na płatności mobilne (nie tylko na
    allegro)?

  • 6. Data: 2014-09-22 10:18:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 września 2014 08:59:26 UTC+2 użytkownik pueblo napisał:
    > Wykorzysta�e� wcze�niejsze kupony i dosta�e� nowe - na obecn� >tur�?
    Tak.
    > Swoj� drog� - po co takie naganianie na p�atno�ci mobilne (nie tylko na
    > allegro)?
    Jakiś cel w tym maja pewnie. Rozszerzenie grupy użytkowników o gimbaze może?
    Dla mnie zakupy przez aplikację mobilna to użytkowo porażka ale skoro płaca to
    korzystam. Towar wyszukuje tradycyjnie przez kompa, dodaje do ulubionych i przez
    aplikację mobilna tylko zakup i płatność.

  • 7. Data: 2014-09-22 10:49:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 września 2014 21:15:31 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Tylko w ten weekend 120zł- 2*po 3 kupony
    Żona mi podpowiada że do dzisiaj wieczora wązna promocja: kupon na 50zł w kategorii
    Odziez obuwie dodatki

    https://kupony.allegro.pl/regulamin_odziez_obuwie_do
    datki_18-22.09.14.pdf

  • 8. Data: 2014-09-22 12:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Żona mi podpowiada że do dzisiaj wieczora wązna promocja: kupon na
> [...]

    Punkt 4 - tylko dla wyselekcjonowanych uzytkowników.

  • 9. Data: 2014-09-22 14:12:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 września 2014 12:59:29 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Punkt 4 - tylko dla wyselekcjonowanych uzytkownik�w.

    A to fakt. Na 3 nasze konta załapały się tylko 2.

  • 10. Data: 2014-09-22 14:55:35
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Kris, 22 wrz 2014 w
    ps.com
    napisałeś/aś:

> [...]

    Ok. A o tym powiesz? Z tego co wiem, to w ciągu jednej tury można dostać
    tylko jeden kupon do wykorzystania w ciągu 14 dni. Napisałeś wcześniej
    tak, że można było zrozumieć że dostałeś 2 na każde konto. No, chyba że
    wykorzystałeś też wcześniej przyznane.
    Od 25 do 30 nowa tura kuponów.