  • 1. Data: 2014-09-19 12:50:00
    Temat: Lokata IdeaBanku 5% do 22 września
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Przy zakładaniu lokat pojawiła się lokata "Na koniec lata", na 4
    miesiące. Oprocentowanie: do 22.09.2014 - 5%, od 23.09.2014 - 3,70%. Jak
    to rozumiecie?

    Bo należy rozumieć w ten sposób: środki będą oprocentowane 5% do dnia 22
    września, a od 23 przez prawie 4 miesiące - 3,7%. Mnie się początkowo
    wydawało, że jeśli lokata zostanie założona do 22, to będzie 5% przez
    cały okres, ale lektura "karty produktu" wyprowadziła mnie z tego
    rozumowania.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2014-09-19 20:52:17
    Temat: Re: Lokata IdeaBanku 5% do 22 września
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2014-09-19 12:50, Grzexs pisze:
> [...]
    > wydawało, że jeśli lokata zostanie założona do 22, to będzie 5% przez
    > cały okres, ale lektura "karty produktu" wyprowadziła mnie z tego

    Nowy pomysł marketoidów klonów Leszka Cz...
    Dać 5% na 3 dni i 3,70% na pozostałe 120.
    Może nałapie się jeleni...

    Żenada.

  • 3. Data: 2014-09-19 22:07:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Sep 2014 20:52:17 +0200, gral napisał(a):> W dniu
    2014-09-19 12:50, Grzexs pisze:

    > Nowy pomysł marketoidów klonów Leszka Cz...
    > Dać 5% na 3 dni i 3,70% na pozostałe 120.
    > Może nałapie się jeleni...

    Wyeksploatowany.
    "Oprocentowanie az do 3.5% " ... w ostatnim miesiacu itp.

    J.

  • 4. Data: 2014-09-21 11:12:14
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Nowy pomysł marketoidów klonów Leszka Cz...
    > Dać 5% na 3 dni i 3,70% na pozostałe 120.
    > Może nałapie się jeleni...
    >
    > Żenada.

    Tu nawet nie ma 3 dni. Pojawilo sie w weekend kiedy zadne przelewy nie
    dzialaja.

    Zenada^2

    Pzdr

  • 5. Data: 2014-09-21 13:57:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "miumiu" lvm4q9$mlj$...@n...news.atman.pl

    IMO Leszek Cz. jest po prostu uczciwy -- IMO każda
    jego propozycja jest tak łomotnięta, że nie ma mowy
    o załapaniu się na nią kogokolwiek poza [jeleniami?
    nazwijmy to inaczej] ludźmi cierpliwymi/wyrozumiałymi. :)

    > Tu nawet nie ma 3 dni. Pojawilo sie w weekend kiedy zadne przelewy nie dzialaja.

    Jutro jest dzień ,,roboczy'' a w łikendy pływają przelewy
    natychmiastowo-błyskawiczne -- przynajmniej teoretycznie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-09-21 15:50:06
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-21 o 11:12, miumiu pisze:

    > Tu nawet nie ma 3 dni. Pojawilo sie w weekend kiedy zadne przelewy nie
    > dzialaja.
    >
    > Zenada^2

    I tak pewnie standardowo nie naliczą tych 5% bo mało komu
    będzie się chciało składać reklamację z tego powodu :)

  • 7. Data: 2014-09-21 16:53:21
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I tak pewnie standardowo nie naliczą tych 5% bo mało komu
    > będzie się chciało składać reklamację z tego powodu :)

    Zaiste, piękny jest ten bank i piękne umysły tam pracują :)

  • 8. Data: 2014-09-21 19:40:09
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Grzexs wrote:

    > Przy zakładaniu lokat pojawiła się lokata "Na koniec lata", na 4
    > miesiące. Oprocentowanie: do 22.09.2014 - 5%, od 23.09.2014 - 3,70%. Jak
    > to rozumiecie?

    Ciekawe, że regulamin lokaty ma podobną konstrukcję jak inne regulaminy
    lokat w IB - tzn. "Oferta w ramach tej edycji jest ważna od dnia
    17 września 2014r. do dnia 18 września 2014 r. z możliwością przedłużenia
    jej do 22 września 2014 r. na warunkach nie odbiegających od warunków
    zawartych w niniejszym Regulaminie. "

    Zastanawia mnie, czy IB opłaca się uruchamiać produkt, który można kupić
    tylko przez 6 dni. Przecież parametryzację takiego produktu trzeba jakoś
    przemyśleć, prawdopodobnie w banku musi przejść przez ręce wielu osób. Potem
    trzeba taki produkt zaimplementować w systemie informatycznym, przygotować
    dla niego regulamin, pewnie w oddziałach ten regulamin musi się fizycznie
    znajdować, etc. Ogólnie całkiem dużo pracy, a oferta na 6 dni (z czego 2 to
    weekend). Do tego jeszcze oferta wchodzi w dziwnym dniu - tj. w połowie
    miesiąca.

    Może to wcale nie jest produkt przeznaczony do sprzedaży, tylko np. do
    statystyk (np. IB musi mieć jakieśtam średnie oprocentowania oferowanego na
    lokatach, etc.). Może ktoś się orientuje po co IB taki produkt wprowadza?

    --
    Wysłane z pola.

  • 9. Data: 2014-09-22 10:43:26
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

> [...]
    > na
    > lokatach, etc.). Może ktoś się orientuje po co IB taki produkt wprowadza?

    Może po to aby znaleźć kolejnych naiwnych i powiedzieć tuż przed debiutem
    giełdowym (ciekawe kto się na to nabierze :-) ile to mamy Klientów,
    depozytów itd.