  • 1. Data: 2003-06-15 07:13:52
    Temat: Zapraszam do dyskusji
    Od: "Janusz" <j...@s...com.pl>

    Program PROCENT i PORTFEL INWESTORA mają już ogromną rzeszę stałych
    użytkowników.
    Czasem trafiają do nas opinie i wnioski userów o zaimplementowanie nowych
    funkcji lub poprawienie istniejących.
    Uwagi i nowe pomysły wnikliwie rozpatrujemy, czego efektem są coraz to nowe
    wersje programów.
    Nowe, poprawione wersje ukazują się w odstępach miesięcznych.

    Proszę jednak o publiczną wymianę doświadczeń osób korzystających z
    powyższych programów.
    Obiecuję, że wszystkie konstruktywne i rozsądne uwagi uwzględnimy w
    kolejnych wersjach naszych programów.

    Janusz
    Ciekawe programy:
    http://procent.skynet.com.pl
    http://pi.skynet.com.pl
    http://www.skynet.com.pl

  • 2. Data: 2003-06-15 10:44:37
    Temat: Re: Zapraszam do dyskusji
    Od: "Banita" <z...@m...com.pl>

> [...]
    > powyższych programów.
    > Obiecuję, że wszystkie konstruktywne i rozsądne uwagi uwzględnimy w

    Kiedyś używałem ten program, ale zniechęcił mnie sposób aktualizowania
    danych. Czy nie wygodniej było by konwertować dane z MetaStock'a ? Rozumiem,
    że stosowany obecnie sposób uzależnia użytkowników od jednego źródła danych.
    Jeżeli chcą państwo pozostać przy starej formie to może ją jakoś uprościć.
    Dziękuje.

    pzdr Banita

  • 3. Data: 2003-06-15 10:47:38
    Od: "Banita" <z...@m...com.pl>

    Sorry, ten program = portfel inwestora. Jeszcze jedno nie wiem jak jest w
    nowszych wersjach, ale moja tak miała.