    From: "Banita" <z...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Zapraszam do dyskusji
    Date: Sun, 15 Jun 2003 12:44:37 +0200
    Sender: g...@o...pl@mapsterus.mapster-net.com.pl

    > Program PROCENT i PORTFEL INWESTORA mają już ogromną rzeszę stałych
    > użytkowników.
    > Czasem trafiają do nas opinie i wnioski userów o zaimplementowanie nowych
    > funkcji lub poprawienie istniejących.
    > Uwagi i nowe pomysły wnikliwie rozpatrujemy, czego efektem są coraz to
    nowe
    > wersje programów.
    > Nowe, poprawione wersje ukazują się w odstępach miesięcznych.
    >
    > Proszę jednak o publiczną wymianę doświadczeń osób korzystających z
    > powyższych programów.
> [...]

    Kiedyś używałem ten program, ale zniechęcił mnie sposób aktualizowania
    danych. Czy nie wygodniej było by konwertować dane z MetaStock'a ? Rozumiem,
    że stosowany obecnie sposób uzależnia użytkowników od jednego źródła danych.
    Jeżeli chcą państwo pozostać przy starej formie to może ją jakoś uprościć.
    Dziękuje.

    pzdr Banita