  • 1. Data: 2003-06-14 21:31:30
    Temat: >>Problem z limitem kredytowym - pomocy
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Poszedłem dzisiaj na duże zakupy do hipermarketu. Podchodzę do kasy. chce
    zapłacić kartą a tu odmowa transacji. Po kilku próbach odszedłem od kasy z
    kwitkiem. Zorientowałem się później, że skończyła mi się umowa na limit
    kredytowy (10.06) w koncie osobistym. Czytam umowę i widzę:

    1. "Kredytobiorca wyraża zgodę na odnowienie limitu kredytowego."
    2. "Jeżeli Kredytobiorca wyraził zgodę na odnowienie limitu kredytowego Bank:
    - przedłuża limit kredytowy
    - proponuje zmianę warunków
    - odmawia odnowienia limitu"

    3. "Na 14 dni przed upływem okresu obowiązywania udzielonego limitu
    kredytowego Bank zawiadomi Kredytobiorcę o jego odnowieniu lub o ewentualnych
    zmianach warunków kredytowania lub odmowie odnowienia."

    Żadnego pisma od Banku wcześniej nie otrzymałem. Czy jest jakaś możliwość
    dochodzenia swoich praw (odszkodowanie, straty moralne, itp.) Dodam, że mam
    już debet na koncie ponieważ została zaksięgowana wcześniejsza płatność kartą
    i zapewne zostaną naliczone odsetki za saldo ujemne.

    Proszę o pomoc!
    Bartek