  • 11. Data: 2005-08-04 21:07:27
    Temat: Re: Zamykanie konta w Citi...
    Od: vt <v...@i...pl>

    r...@N...gazeta.pl napisał(a):

    > Niby można, ale nie można jak nie można do Ciebie oddzwonić. Jakoś się
    > złożyło, że mieszkam chwilowo poza granicami Polski i żona próbowała zamknąć
    > konto:
    > 1. Przez telefon z Anglii
    [...]
    > Zamknięcie konta ostatecznie, zajęło 4 miesiące. Rewelacja :-)))
    >
    > Wiem dlaczego Citi nie śpi... ciągle ktoś do nich dzwoni i nie mogą zasnąć ;-)

    Kurcze, ja zamykalem konto w Citi dwa miesiace temu. Pytanie poczta
    wewnetrzna ile mam zostawic na koncie (odpowiedz ze ma byc 0), dwa dni
    pozniej drugi mail poczta wewn. ze niniejszym skladam dyspozycje
    zamkniecia konta i po miesiacu konto zamkniete. Nikt nawet nie namawial
    mnie na nie-zamykanie konta (poczulem sie rozczarowany troche ;)

    Adam